2007-08-05, 21:58
Medlem
Miless avatar
Var på jakt efter ett par skor häromdagen och noterade att kedjan, dinsko hade skor av märket dinsko i butiken och tyckte att dom vad rätt så dyra med tanke på den kvalite dom verkade ha. Någon som vet vet något mera? Tyckte dom verkade vara av samma kvalite som tattarskorna på skohuset?
Citera
2007-08-05, 22:02
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miles
Var på jakt efter ett par skor häromdagen och noterade att kedjan, dinsko hade skor av märket dinsko i butiken och tyckte att dom vad rätt så dyra med tanke på den kvalite dom verkade ha. Någon som vet vet något mera? Tyckte dom verkade vara av samma kvalite som tattarskorna på skohuset?

Troligen samma skor som företagen köper billigt ifrån någon fabrik i sydostasien eller baltikum och sen sätter sin egen label på. Faktiskt väldigt vanligt.
Citera
2007-08-05, 22:05
Medlem
Squalos avatar
Det har blivit ganska vanligt att dom butiker som kör med no name-produkter börjat ta allt för mycket betalt för dom. Åhléns gör detsamma, med diverse tröjor och liknande.

Butiker med utpräglad lågprisprofil som H&M och Skopunkten håller ungefär samma kvalité, till ett lägre pris.
Citera
2007-08-06, 13:47
Medlem
skopunkten? kvalité? på vad? hyllorna som skorna står på isf. allt jag har köpt där har gått sönder.
senaste jag köpte var ett par vanskopior... dom höll nog säkert 3 veckor innan det var hål i dom..
Citera
2007-08-06, 15:09
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BunnY__
skopunkten? kvalité? på vad? hyllorna som skorna står på isf. allt jag har köpt där har gått sönder.
senaste jag köpte var ett par vanskopior... dom höll nog säkert 3 veckor innan det var hål i dom..
Precis lika usel som Dinsko. Lär dig citera.
Citera
2007-08-06, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Squalo
Precis lika usel som Dinsko. Lär dig citera.

jaha du menade så.. sen tycker jag det är ganska onödigt att citera när jag svarar på inlägget precis över..

(men det sitter kvar från alla forum på torrentsidor där alla bad en citera så lite som möjligt:P)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in