2011-08-27, 01:44
Medlem
Sångaren i Green day, skitliten.
Thomas Jane visar sin i filmen Stander, medelstorlek, INTE "hung" sas.
Citera
2011-08-27, 02:19
Medlem
SvenEricTheGambles avatar
Haha, jag tar för givet att alla sett Smala Sussie?
Huvudrollskarraktären (vad han nu heter) har en på gränsen till micropenis (badkarsscen).
Citera
2011-09-13, 09:16
Bannlyst
Har relativt säkra källor som pekar mot att Paolo Roberto är riktigt välhängd. En kompis så honom på ett badhus i Stockholm, och han trodde inte sina ögon när han såg Paolos orm som nästan hängde ner till knäna.
Citera
2011-09-13, 09:21
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korvknullarn
Har relativt säkra källor som pekar mot att Paolo Roberto är riktigt välhängd. En kompis så honom på ett badhus i Stockholm, och han trodde inte sina ögon när han såg Paolos orm som nästan hängde ner till knäna.

Då ska man komma ihåg att mellan Paolos ljumske och knän är det cirka 4 centimeter.
Citera
2011-09-13, 09:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Då ska man komma ihåg att mellan Paolos ljumske och knän är det cirka 4 centimeter.

Smått avundsjuk eller?
Citera
2011-09-13, 09:31
Medlem
Månsans avatar
Om jag inte minns fel har det tidigare i tråden omvittnats att Paolo Roberto har en extremt beskedlig snopp. Hur ligger det till egentligen. Varierar den i storlek?
Citera
2011-09-13, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Mycket märkligt. Är man bra kompisar och har umgåtts i många år då har man ju både sett och hört det mesta om och av varandra. Precis som du säger så måste Fredrik ha ett oerhört komplex helt enkelt.

Filip visade dock upp sig naken när de var på någon nudistfest i programmet High Chaparall. Filip visade sig inte vara någon Ron Jeremy direkt och Fredrik står och skrattar genant.

25 sekunder in i klippet så nämner Filip att Fredrik har problem med att vara naken och efter 6 minuter drar Filip igång sin nakenshow.
http://www.youtube.com/watch?v=LecYBCSj7Uc

kolla grattis världen när dom åker till japan och provar sumobrottning. Då får ni se fredriks snabel. slak dårå
Citera
2011-09-13, 15:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Om jag inte minns fel har det tidigare i tråden omvittnats att Paolo Roberto har en extremt beskedlig snopp. Hur ligger det till egentligen. Varierar den i storlek?

Skall som sagt vara mkt grov
Citera
2011-09-13, 16:43
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Det måste nog stämma, för om man kollar på Robinson där han knallar omkring i shorts så putar det inte ut det minsta därframme. Högst ordinär snopp om ens det.
Citera
2011-09-13, 17:07
Medlem
Gameboy92s avatar
Här finns det en del info om olika musikers storlek och skillz. Kanske redan postats.
http://www.metalsludge.tv/home/index...d=40&Itemid=54

Sen lär Liam Neeson ha en drule stor som en vattenflaska enligt Janice Dickinson.
Citera
2011-09-13, 18:17
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korvknullarn

Om den når honom ner till knäna, och är rysligt grov, men han ändå lyckas gömma den i / bakom en boxningshandske som inte har särskilt mycket att kupa att gömma något i.. Jag vet inte.. Skeptisk till din utmålade bild. Men har du ett bättre bildbevis än hans utvikningsbild så, post away!

http://metrobloggen.se/metrobloggen/...igfrgrw(1).jpg
Citera
2011-09-14, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Det måste nog stämma, för om man kollar på Robinson där han knallar omkring i shorts så putar det inte ut det minsta därframme. Högst ordinär snopp om ens det.

Det där är ju en myt vi kan döda direkt! Det är väl just "putandet" som tyder på "mindre" penis, då den står rakt ut? Min erfarenhet av grabbar med stora penisar har dom hängandes, dvs dom putar INTE ut och pekar framåt.. dvs, det ser helt slätt ut. Men jäklar i mig när dom tar av byxorna, då hoppar den fram som en boa...

;-)

Själv putar det en hel del på mig, tyvärr..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in