2013-02-05, 22:23
Medlem
weedfields avatar
Va fan snackar folk om här. Ena sekunden sägs de att nån har en micro kuk, andra säger att den personen har en 25+.
Citera
2013-02-05, 22:32
Medlem
Sosan72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peder_ast
jag har för mig att någon aftonblaska skrev för nåt år sen att enrique iglesias lanserat lite mer åtsittande kondomer och tidningen gjorde någon grej på att detta skulle bero på att han har liten familjelycka men jag är inte säker. har för mig att jag läste det på aftonbladet eller nån annastans, någon kanske känner igen det och kan bekräfta

Det där har jag hört honom själv säga i en intervju någon gång (på tv) för länge sedan! Inte just det om kondomerna, men att han hade en liten snopp. Inget han hymlade om, det var bara så det var, typ. Så jävla skön snubbe att kunna deklarera det bara så där.
Citera
2013-02-06, 04:51
Medlem
El Capitanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Jimi Hendrix är tydligen inte heller så jumbo
http://www.cynthiapcaster.org/casts/_dicks/casts_hendrix_page/hendrix_page.htm

Där har vi bevis iaf, men samtidigt beror det ju på hur man menar. Man måste ju trots allt vara ganska Flashbackskadad om man ska föra resonemanget att en falukorv på 16+ cm omkrets skulle vara en liten penis. Det får väl snarare ses som lite av ett monster i det avseendet om man faktiskt lyckas matcha en sådan som Peter North - eller mer eller mindre vilken porrstjärna som helst.

Däremot är det ju inget anmärkningsvärt med längden som det ryktats om, men man får väl ändå ge Hendrix att det är en ganska stadig pjäs.
Citera
2013-02-06, 05:24
Medlem
drfreudsteins avatar
Enligt konvolutet till Achtung Baby så är Adam Clayton (U2:s bassist) hyfsat välutrustad:
http://swaggernotstyle.files.wordpress.com/2009/09/achtung-baby-nude-adam-clayton.jpg?w=784

Märkligt att ingen tatt upp detta exempel innan.
Citera
2013-02-06, 06:13
Medlem
Jude Law.
Hans gynnare lar vara sa pass liten att kvinnor som legat med honom, anordnar manatliga fnissiga samtalstraffar i trakterna kring Westbourne Grove/Notting Hill i vastra London.

En snackis med andra ord.
Citera
2013-02-06, 12:31
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SprayLord
Jude Law.
Hans gynnare lar vara sa pass liten att kvinnor som legat med honom, anordnar manatliga fnissiga samtalstraffar i trakterna kring Westbourne Grove/Notting Hill i vastra London.

En snackis med andra ord.
Finns ju slaka bilder på honom på nätet, när han byter om.
Så himla liten ser den ju inte ut, men den kanske inte växer så mycket mer än vad den är slak.
Citera
2013-02-06, 17:17
Medlem
eight8t8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulvanskagg
Jag satt bredvid Fredrik Lindström i TV-husets bastu för sisådär 10 år sedan. Otroligt liten kuk.
Vilket alla får i en bastu...kollade du ner på dig själv?
Citera
2013-02-06, 18:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
Mike Tyson svor ju på bibeln i våldtäktsrättegången och sade han hade 35cm(14inches)
Han kanske menade läpparnas tjocklek?
Citera
2013-02-06, 21:33
Awaiting Email Confirmation
drygt 1 200 000 visningar
Citera
2013-02-06, 23:57
Medlem
10FtGanjaPlants avatar
Vete fan om det nämnts men Kjell Bergqvist är nog välutrustad, verkade så när Filip & Fredrik intervjuade honom och de visade fram nån gammal bild där han hade ett par tighta byxor på sig och man såg hur den avtecknade sig.

Föga förvånande....

Gay tråd för övrigt, lol, men nog har det ett visst humorvärde :P
Citera
2013-02-07, 10:35
Medlem
Jag tycker det är intressant när kändisarna själva skriver in på FB och berättar att de har sett X / eller alternativt suttit i bastun med X och han har en riktigt stor kuk......
Citera
2013-02-10, 08:53
Medlem
Porfirio Rubirosa, (Ack så bortglömd idag!), var så känd på grund av sin utrustning, att kyparna på Paris restauranger kallade de där jättelika pepparkvarnarna för rubirosas.

http://en.wikipedia.org/wiki/Porfirio_Rubirosa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in