Charlie Chaplin ska tydligen ha varit rejält utrustad. Har för mig att hans ding-dong
kallades "det åttonde underverket" eller nåt. Likaså Rasputin ska ha varit feeet
Charlie Chaplin ska tydligen ha varit rejält utrustad. Har för mig att hans ding-dong
kallades "det åttonde underverket" eller nåt. Likaså Rasputin ska ha varit feeet
Min Gammelmoster (Mormors syrra) låg med Paolo Roberto och hon sa att det inte var något att ha. Tydligtvis en mindre pjäs.
Va fan? Är du mytoman eller har en gammelmoster som är ett sladdbarn utan dess like? Om svaret är nej på dessa frågor så ligger alltså P.R med gamla russin!
Va fan? Är du mytoman eller har en gammelmoster som är ett sladdbarn utan dess like? Om svaret är nej på dessa frågor så ligger alltså P.R med gamla russin!
kanske hemst unga föräldrar och mormor osv.. finns ju de som är mormor vid 30 .. eller så
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!