2007-08-05, 18:29
Medlem
Tjena jag har massa fräknar och har alltid hatat det Har sökt runt och så hur man gör för att ta bort fräknar. Det står på vissa ställen att man kan ta bort de med laser osv? Hur funkar det? Hoppas på svar av någon som gjort det.

Tack på förhand
Citera
2007-08-05, 19:17
Medlem
gussilagos avatar
jag har fräknar, inte extremt mycket iofs men ändå. jag tycker det är fint. synd att du lider så pass mycket av dem att du vill ta bort dem.

och nä tyvärr har jag inget att bidra till angående att ta bort dem. mer ville säga att det är fint med fräknar!
Citera
2007-08-05, 20:33
Medlem
Nakenchocks avatar
Googla på "Remove freckles" eller "Getting rid of freckles" Finns olika sätt att ta bort fräknar men man riskerar att få ärr och skador.
Citera
2007-08-05, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nakenchock
Googla på "Remove freckles" eller "Getting rid of freckles" Finns olika sätt att ta bort fräknar men man riskerar att få ärr och skador.

Tack. Hoppas någon här på forumet har tagit bort fräknar och kan säga hur det var.
Citera
2007-08-06, 16:56
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex77
Tack. Hoppas någon här på forumet har tagit bort fräknar och kan säga hur det var.

Har du typiskt brittiskt utseende eller?
Citera
2007-08-06, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
Har du typiskt brittiskt utseende eller?
Nej det kan man inte säga.
Citera
2007-08-07, 15:05
Medlem
min syrra har fräknar, men bara på näsan och lite lite runt om. Inget som stör eftersom hon har väldigt fin hudfärg, inte alls blek.

jag vet inte hur mycket du har, jag skulle vilja se en bild. Det är ju rätt vanligt med fräknar även om få har det så mycket så att det förstör helhetsbilden.

gör det att du inte vågra prata med tjejer eller vådå??
Citera
2007-08-09, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av desintegration1
min syrra har fräknar, men bara på näsan och lite lite runt om. Inget som stör eftersom hon har väldigt fin hudfärg, inte alls blek.

jag vet inte hur mycket du har, jag skulle vilja se en bild. Det är ju rätt vanligt med fräknar även om få har det så mycket så att det förstör helhetsbilden.

gör det att du inte vågra prata med tjejer eller vådå??
Nejdå visst får jag tjejer osv. Dom stör mig bara helt enklet.
Hade varit snyggare utan kanske borde sola så jag blir brunare då?
Eftersom jag är rätt vit!
Citera
2007-08-09, 15:32
Medlem
Numes avatar
Sminka dig som min avatar.
Citera
2007-08-09, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nume
Sminka dig som min avatar.
Känns inte rätt på något sätt
Citera
2010-07-07, 01:08
Medlem
Lotus186s avatar
Det låter omständligt att ta bort dem... Själv har jag massor, hatade dem förr men nu gillar jag dem skarpt, de ger karaktär! Men en sak som kanske kan var en tröst är att ju mer du solar, ju mer fräknar får du. Har du tur växer de liksom ihop tillslut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in