• 1
  • 2
2007-08-05, 10:41
Medlem
illums avatar
En vldigt trovrdig dokumentr, Unfastened Coins, bevisar att Titanic faktiskt r en del av en konspiration.

http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=af07
Citat:
Welcome to the Unfastened Coins website. This site is dedicated to exposing the truth about the government's involvement in the sinking of the Titanic. Specifically, that they did it (and by "they" I mean Jews).

[...]

I'm just a kid with a laptop who discovered the truth, but I encourage you to do your own research and come to your own conclusions based on my premise that the government is lying to you and that your disagreement with said premise constitutes your admission of being a sheep. I suggest starting with my video
Vi mste upplysa massorna. Sprid sanningen.
2007-08-05, 11:36
Medlem
asdf011s avatar
Haha.. Var frst beredd p en seris dokumentr
2007-08-05, 12:43
Medlem
SLOBs avatar
Alla vet ju att stl r starkare n is, s det r ju solklart CD bakom Titanic.
2007-08-06, 18:53
Medlem
Nlkts avatar
Hade han inte blivit sdr ljlig p slutet hade skert mnga trott honom blint.
2007-08-11, 18:50
Medlem
MiniCharlies avatar
"The Smoking Gun:
While doing research for my documentary, I came across the smoking gun. This evidence is so hot that the government shut off my Internet access when I discovered it. I called the cable company and they said that they turned off my Internet access for not paying my bill. So it was just a coincidence that the government turned off my Internet at the exact same moment the cable company did? Nice try government.

Here's what they don't want you to know: if you take the word "TITANIC" and you remove the letters T, I, and T, and then you add the letters C, O, S, P, R, and Y, then it spells: "

HAHAHAH!! Och han vill att folk ska tro honom?
2007-08-11, 20:35
Bannlyst
Jag sg en intressant dokumentr om Titanic som menade p att det inte var Titanic som lg p Atlantens botten, utan systerfartyget Olympic. Titanic hade blivit skadat och rederiet var tvungna att stta in Olympic istllet eftersom det hade varit stor skandal annars d de var tvungna att ha Titanic sjdugligt till invigningsturen.

Det fanns ngra arbetare kvar i livet som berttade att det fanns ett flertal saker som styrkte den teorin.

Dokumentren avslutades med att man kunde inte helt skert veta om det var Titanic eller en smtt modifierad Olympic som lg drnere. Men troligtvis s var det nd Titanic. Man skall tnka p att Olympic och Titanic var extremt lika och det hade inte behvts att gras s hemskt mycket jobb fr att f Olympic att se ut som Titanic.
2007-08-11, 20:46
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiniCharlie
HAHAHAH!! Och han vill att folk ska tro honom?

Ummm....nej.

/S
2007-08-11, 21:38
Bannlyst
Tja, vad sger man?

Badkarsscenen var rtt vertygande frsts.
2007-08-13, 09:30
Medlem
portnoys avatar
ntligen!

Yes! Jag har vntat p detta. r det NGOT jag r plst p s r det gamla goda Titanic!! Ojojoj va muntert detta r!!!
2007-08-13, 09:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av portnoy
Yes! Jag har vntat p detta. r det NGOT jag r plst p s r det gamla goda Titanic!! Ojojoj va muntert detta r!!!

Hr har du en till Titanic intresserad.

Frresten, jag r intresserad av Olympic och Britannic ocks.

Badkarsscenen imponerade.
2007-08-13, 09:45
Medlem
portnoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xcore
Men troligtvis s var det nd Titanic. Man skall tnka p att Olympic och Titanic var extremt lika och det hade inte behvts att gras s hemskt mycket jobb fr att f Olympic att se ut som Titanic.

Ja troligtvis.... Suck.. Tja att glasa in halva frsta klass promenad-dck (ca 90 m. p var sida) och en bra bit p andra klass aktra promenad-dck mste ha varit en petitess... S jkla lika varandra var de ej, nej.
2007-08-19, 21:39
Medlem
badkarsscenen var vldigt vertygande och att is smlter fortare n metall!
Det mste vara en konspiration
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in