2007-08-04, 22:16
Medlem
aggro47s avatar
Har försökt installera Nero 7.10.1.0. Tog först hem en trial-version från Neros sida. Sen gick tiden ut för den, å jag började leta efter nåt nytt på diverse sidor. Kom på sen att det borde ju gå att skriva in en fungerande key i trialversionen så man kan behålla Nero lite längre än ett par dagar. Har nu tagit hem samma trialversion, men när jag ska installera, så i slutskedet av installationen står det bara: "Can not open output file". Hur göra? Försökt ta bort Nero helt från datorn, men har en "Nero ImageDrive" i kontrollpanelen som inte vill flytta på sig. Någon som sitter inne på info och vill dela med sig?
Citera
2007-08-04, 23:24
Medlem
aggro47s avatar
Som om inte det räcker..

Ibland när jag ska öppna VLC eller WMP så kommer det upp en ruta från Nero där det står: "This program requires the file advrcntr2.dll, which was not found on this system". Är det en formatering som behövs för att få bort allt som har med Nero att göra, eller går det att fixa på annat sätt??
Citera
2008-01-12, 11:55
Medlem
aggro47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aggro47
Oftast när jag ska öppna VLC eller WMP så kommer det upp en ruta från Nero där det står: "This program requires the file advrcntr2.dll, which was not found on this system". Är det en formatering som behövs för att få bort allt som har med Nero att göra, eller går det att fixa på annat sätt??

Är det någon som vet vad det kan bero på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in