Citat:
Ursprungligen postat av
nedrans
Jo, det har vi och jag var in dit senast igår, men jag har inte lust att sitta där som ett fån än. Det sitter ju inte i pengarna, jag vill bara köpa nåt för att ha mer kort att bolla med när jag ska köra mot mina vänner. Köpa singles och tradea kan jag göra senare.
Ingen kommer att se dig som ett fån, eller inte mer av ett fån än vi andra som sitter där iaf. =P
Iaf, magic släpps i expansioner och Theros är den senaste, nästa expansion i samma block som Theros kommer i skiftet Januari/Februari.
Alla expansioner dom senaste 15 åren har släppts i block, vanligtvis om tre, som tillsammans följer någon form av gemensamt tema.
Olika expansioner innehåller olika kort och varierar i kvalitet även om det blivit jämnare på sista tiden.
Är du medlem på
Svenskamagic.com? Om inte så är det ett bra forum, är man med i föreningen så har man tillgång till ett torg där man kan köpa och sälja kort med andra magicspelare men även utan medlemskap i föreningen så finns det mycket av värde (bildspoilers på alla expansioner i
kortpärmen bland annat). Sen finns det ett bra forum för alla typer av magicrelaterade diskussioner. Allt från lekidéer och regler till vad man ska göra i helgen.
Jag har samma nick på svenskamagic förövrigt ifall du sitter med några frågor om sidan, och sen så hänger jag på irc-kanalen #svenskamagic på efnet ifall det skulle vara något mer.