Alltså jävlar. Bra avslutning på en helt enormt jävla dålig säsong. Den gamla hank moodyn som hade lite charm och stil över sig medans han försökte medla mellan hans fru och sina lustar för kvinnor låg precis på en perfekt nivå i säsong 1.
I säsong två kunde det hela ha blivit lite uttjatat med knullandet och frun hit och dit. Men med Asbourn (eller vad han nu hette) så blev det en riktigt bra mix. Han höjde hela säsongen och Hank fick en skön polare som drog upp hela säsongen. Tycker slutet när han dog var riktigt sorligt.
I säsong tre så blev allting lite fel. Det fanns ingen motpol i allt. Hank fick ligga med vilken brud som helst och hela grejen med att han låg med sin chef, en kollega och en student blev uttjatat i cirka 10 avsnitt. Jag tröttnade i alla fall. Med runkle blev det bara fram och tillbaka med frun. Ett jävla gnäll hit och dit. Det kändes inte likt Hank att skita i allt som hette ansvar ihuvdtaget heller. I säsong 1 försökte han åtminstonde.
Men hey, credd för att en sjujävlars säsongsavslutning.
Frågan är dock om man vill följa säsong 4 nu..
Det är inte förbjudet att nyttja spoilertaggarna.
/Cineasten som varit så vänlig och lagt till spoilers
Senast redigerad av Cineasten 2010-03-10 kl. 02:50.
Nu var det fan en och en halv månad sen jag såg säsongsavslutningen..
Men jävlar att det är oförglömligt.. Aldrig känt mig så jävla tom efter någon annan avslutning som denna.
Låg bara och stirrade in i eftertexterna. Helt jävla magiskt alltså. Ska bli awesome att följa s4 nu. Är väl 7 jobbiga månaders väntan kvar. Jävla skit
Men jävlar att det är oförglömligt.. Aldrig känt mig så jävla tom efter någon annan avslutning som denna.
Låg bara och stirrade in i eftertexterna. Helt jävla magiskt alltså. Ska bli awesome att följa s4 nu. Är väl 7 jobbiga månaders väntan kvar. Jävla skit
Fy fan JA! Är ju garanterat den bästa jag ever sett iaf. Fy faan vad jag vill ha s4 nu! Han har nått som jag bara älskar alltså!
Underbart m Rocket MAn som slutmusik oxå!
Senast redigerad av Ylang 2010-02-04 kl. 20:27.
Stämmer in med foklet som hatar Mia, fy fan vilket mongo..
Samma skådespelare som spelar lillungen Gracie i The nanny förövrigt, och bara det gör ju att man blir lite mer äcklad av hon och karaktären hon får spela i Californication.
De kunde fan castat vem som helst som Mia och det hade varit bättre..
Stämmer in med foklet som hatar Mia, fy fan vilket mongo..
Samma skådespelare som spelar lillungen Gracie i The nanny förövrigt, och bara det gör ju att man blir lite mer äcklad av hon och karaktären hon får spela i Californication.
De kunde fan castat vem som helst som Mia och det hade varit bättre..
Mia har aldrig varit accepterad av mig, sättet hon beter sig på gör att man inte kan tycka om henne. Hon berättar inte för Hank att hon endast är 16 år och gör så han får sjukt mycket skit och ångest för det, hon snor hans bok-idé och gör den till sin egen och tar sjukt mycket cred ifrån Hank, är tillsammans med världens sliskigaste kille som inte kan tänka på annat än hur han skall tjäna pengar på hennes och Hanks relation etc. Hoppas hon försvinner ut ur serien för man blir bara förbannad när man ser henne.
Senast redigerad av Cineasten 2010-03-10 kl. 02:50.
Nu var det fan en och en halv månad sen jag såg säsongsavslutningen..
HAHA exakt! Precis så kännde jag med och till tonen av Elton Johns Rocket Man. Kunde inte slutat mycket bättre!
Jag tycker allas reaktioner på Mia bara visar att hon är perfekt castad. Detta är ingen skitskådis som inte övertygar och misslyckas i sin roll - hon får faktiskt alla att genuint hata henne via en tv-skärm, vilket inte är fy skam. Hennes roll är ju inte direkt tänkt att skapa någon slags hatkärlek där man sympatiserar med kvinnan, hon är ju genompsycho och man vill bara snurra runt en spikdildo i hennes tarm