2008-03-01, 20:51
Medlem
Dreass avatar
Tror att efter 2-3 avsnitt av säsong 2 så kommer de gå isär igen, jag menar Californication utan en singel Hank funkar ju inte.
Citera
2008-03-01, 21:31
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Tror att efter 2-3 avsnitt av säsong 2 så kommer de gå isär igen, jag menar Californication utan en singel Hank funkar ju inte.
Exakt, därför vart jag lite besviken på sista episoden av sesong ett.
Hank ska vara självdestruktiv och misserabel..
Citera
2008-03-01, 22:18
Medlem
Jivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
Exakt, därför vart jag lite besviken på sista episoden av sesong ett.
Hank ska vara självdestruktiv och misserabel..

Det litar jag på att dom löser så snabbt som möjligt.
Citera
2008-03-08, 21:15
Medlem
lovelymes avatar
sådär nu är 6 timmar sträcktittande på californication avklarat..första avsnittet va ju enbart bröst bröst och lite mer bröst..men ändå lite tufft första avsnitt..
serien i sig har väll inte mycket innehåll men det är det som är lite charmigt men den..
väntar ganska ivrigt på säsong 2 nu

orkar inte läsa igen alla sidor på detta ämnet så det kanske redan har nämnts..men i ett avsnitt så är lampan på hans gamla porche lagat för att sen lite senare vara sönder igen..lite kul..
Citera
2008-06-21, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lovelyme
sådär nu är 6 timmar sträcktittande på californication avklarat..första avsnittet va ju enbart bröst bröst och lite mer bröst..men ändå lite tufft första avsnitt..
serien i sig har väll inte mycket innehåll men det är det som är lite charmigt men den..
väntar ganska ivrigt på säsong 2 nu

orkar inte läsa igen alla sidor på detta ämnet så det kanske redan har nämnts..men i ett avsnitt så är lampan på hans gamla porche lagat för att sen lite senare vara sönder igen..lite kul..

Vilket beror på att delar av avsnittet ifråga är en återblick på hur relationen mellan Hank och hans far var. Dåtid och därmed är lampan ok
Citera
2008-06-21, 16:27
Medlem
Jag läste någonstans att hon som spelar Hanks velande före detta flickvänns man dog i London för ett tag sedan. IRL alltså. Så, hur kommer serien att gå tror ni?
Citera
2008-06-21, 21:36
Medlem
HungalaBungalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pixbo7
Jag läste någonstans att hon som spelar Hanks velande före detta flickvänns man dog i London för ett tag sedan. IRL alltså. Så, hur kommer serien att gå tror ni?
Nu hänger jag inte med, men är det så att du menar Damian Young? (Bill Lewis i serien) För enligt imdb så verkar han fullt levande.
Citera
2008-06-21, 23:39
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HungalaBungala
Nu hänger jag inte med, men är det så att du menar Damian Young? (Bill Lewis i serien) För enligt imdb så verkar han fullt levande.
Han syftar nog på hennes riktiga man ska du se.
Citera
2008-06-21, 23:54
Medlem
Relijuns avatar
Duchovny är perfekt för rollen, despite vad några här säger.

Tänk ALLA gångerna i X-files där hans skämt och roliga anspelningar på saker och ting slås ned direkt, och alltid av Scully; hon är nog den mest jobbiga och skeptiska kvinna som skådats i en serie. Hon gör en bra insats, men överdriver.
Hur optimistisk är inte mulder alltså?

Hur som helst kunde man se att Duchovny hade mera att ge.
Californication ÄR klockren underhållning!

/Fanboi
Citera
2008-06-22, 00:05
Medlem
M3E30.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pixbo7

För mig att jag läse nån stanns att dem kommer filma på som vanligt.
Citera
2008-06-22, 11:22
Medlem
Coolcittes avatar
Såg första avsnittet av första säsongen igår, och det var ju väldigt mycket boobs. Jag fastnade inte direkt för handligen även fast jag tyckte att Hank var en skön karaktär. Är det värt att kolla vidare? Blir det mer handling i kommande avsnitt?
Citera
2008-06-22, 13:45
Medlem
Jag vill se en andra säsong
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här