2007-08-02, 15:37
Medlem
Finns det någon vänlig själ som skulle kunna hjälpa mig med ett Itunes relaterat problem? Ett tangentbord har redan fått sätta livet till p.g.a frustrationen som växer lavinartat här på mitt kontor.

Glad i hågen skulle jag öppna Itunes....får felmeddelandet "Itunes har stött på ett problem och måste avslutas".....Testar gång på gång, med samma dystra resultat.

Går in på apples support och försöker göra allt som sägs där, avinstallera och installera Itunes på nytt, avinstallera QuickTime o.s.v.......När jag ska avinstallera QuickTime för första gången får jag meddelandet "Det uppstod ett eller flera fel innan installeraren kunde slutföra de åtgärder som krävs för QuickTime".......när jag försöker för andra gången får jag felmeddelandet "Ett allvarligt fel har uppstått vid installationen av QuickTime" (observera att jag valt då valt "Ta Bort" vid Lägg till/Ta Bort program")....

Summan av det hela blir att QuickTime vägrar att avinstallera sig själv, jag kommer ingenstans, och blir mer och mer förbannad för varje försök, jag känner att det kan hända en mycket allvarlig olycka här snart.

Är det någon som förstår sig bättre på det här och har en ev lösning? Jag skulle vara för evigt tacksam.....Jag kör i XP...............
Citera
2007-08-02, 16:03
Medlem
Flytande_argots avatar
Har du testat att starta upp datorn i felsäkert läge och avinstallera det då?
Citera
2007-08-02, 19:31
Medlem
ett till itunes/ipod problem när vi är inne på det. har ett album där vissa låtar blir tystnad i låten och den hoppas över. inge fel på mp3:erna, har laddat in dom i datorn direkt från skivan. dom funkade perfekt när jag hade dom i en creative mp3 spelare så vad är problemet? har redan tagit bort dom från itunes bibloteket och lagt tillbaka dom igen men det funkar inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in