• 1
  • 2
2007-08-04, 15:56
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pjs
Knullar, super och lever jävul, men inte fan visste jag att självmord var en del av upplevelsen. Jag har alltid klarat mig bra utan att behöva testa det.

Precis, och med en massa skit i kroppen på såna ställen blir det också lättare att må tillräckligt piss för att ta sitt liv. Det var så jag tänkte. Och är du en person som mått ganska dåligt en längre tid och knatat omkring i såna funderingar, så är det kanske inte den bästa av platser att vara på just då.
Citera
2007-08-04, 21:33
Medlem
elizzzas avatar
http://www.flashback.org/showpost.p...&postcount=472
Citera
2007-08-05, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elizzza

Och så tar hon livet av sig? Idiot! Hon måste ha varit bra mjuk i kolan, det finns väl värre sakar att behöva avsluta sitt liv för...
Citera
2007-08-05, 11:41
Medlem
dumkopfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osterberg
Skulle också begå självmord om jag var tvungen att gå på den där festivalen.

HAHAHAH för i helvete
Citera
2007-08-05, 13:29
Medlem
tapirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elizzza

precis så var det, hon ringde honom och berättade, han klickade henne, hon hängde sig. Jävligt tragiskt - känslor är så jävla jobbigt.
Citera
2007-08-05, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tapir
precis så var det, hon ringde honom och berättade, han klickade henne, hon hängde sig. Jävligt tragiskt - känslor är så jävla jobbigt.

Vad snällt mot pojkvännen.
Citera
2007-08-06, 14:16
Medlem
Min polare jobbade på festivalen som vakt eller liknande. Han upptäckte henne och försökte rädda tjejen,men lyckades inte. Han mår ju inte så jättebra just nu. Han berättade att han försökt med allt,och att känslan sitter kvar ännu.
Citera
2007-08-07, 22:13
Medlem
Crakes avatar
Jag var där 2006. Var där med min dåvarande flickvän.
Hittade henne med en annan snubbe i tältet. Hadde önskat att hon tagit livet av sig för det.

Icke sa nicke och jag slog på killen lite, för att sen avsluta mitt liv (dehär är bara tip of the iceberg, jag har haft en sjukt dålig uppväxt som satt sina spår nu i vuxenlivet.)
Iaf som tur va var jag inte allt för seriös i mitt försök (jag ville nog mer döda henne..) och polisen hittade mig på ett bro räcke.
Blev häktad över natten, med rubricering "Förargelseväckande Beteende" tack staten.
Jag var nykter hela tiden detta hände (självkart upprörd med andrenalin sprutande ur öronen), och bad om att få psykisk vård, blev istället isolerad.
Under natten begick polisen i Borlänge 4 tjänstefel i behandlingen av mig.
Ord stod mot ord och här sitter jag idag och knarkar bort mitt liv för att döva smärtan.

Det är alltid sjukt tråkigt att höra unga människor som väljer den vägen ut.
Så Rest in Peace.

Men nått jag blir lack över är ni alla som "skämtar" om det, för i helvete människor, har ni INGEN respekt för andra.
Världen är skit. Fan det bästa vi kan göra är att alla sätter pistolen mot tinningen och trycker av. Vi har förstört planeten. Fack it!

Peace
Citera
2007-08-07, 22:17
Medlem
Agent|Os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crake
Jag var där 2006. Var där med min dåvarande flickvän.
Hittade henne med en annan snubbe i tältet. Hadde önskat att hon tagit livet av sig för det.

Icke sa nicke och jag slog på killen lite, för att sen avsluta mitt liv (dehär är bara tip of the iceberg, jag har haft en sjukt dålig uppväxt som satt sina spår nu i vuxenlivet.)
Iaf som tur va var jag inte allt för seriös i mitt försök (jag ville nog mer döda henne..) och polisen hittade mig på ett bro räcke.
Blev häktad över natten, med rubricering "Förargelseväckande Beteende" tack staten.
Jag var nykter hela tiden detta hände (självkart upprörd med andrenalin sprutande ur öronen), och bad om att få psykisk vård, blev istället isolerad.
Under natten begick polisen i Borlänge 4 tjänstefel i behandlingen av mig.
Ord stod mot ord och här sitter jag idag och knarkar bort mitt liv för att döva smärtan.

Det är alltid sjukt tråkigt att höra unga människor som väljer den vägen ut.
Så Rest in Peace.

Men nått jag blir lack över är ni alla som "skämtar" om det, för i helvete människor, har ni INGEN respekt för andra.
Världen är skit. Fan det bästa vi kan göra är att alla sätter pistolen mot tinningen och trycker av. Vi har förstört planeten. Fack it!

Peace

Vaknade du sen eller?

Citera
2007-08-07, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crake
ett självmordsförsök som rubricerades som förargelseväckande beteende? stod du naken på räcket eller?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in