2007-08-27, 00:39
Medlem
Kalaskulans avatar
Aik har ju haft Darius Kasparaitis med på några träningar vad jag har förstått men jag skulle ju absolut inte förstå varför han skulle välja allsvensk hockey före alla fina pengar han kan få i Ryssland med vem vet kanske har Vladimir Jurzinov någonting att göra med saken han ska ju tydligen vara med i Aik några gånger i månaden på något slags sätt och hjälpa till med träningar och så vidare vad jag har förstått.
Citera
2007-08-27, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalaskulan
Aik har ju haft Darius Kasparaitis med på några träningar vad jag har förstått men jag skulle ju absolut inte förstå varför han skulle välja allsvensk hockey före alla fina pengar han kan få i Ryssland med vem vet kanske har Vladimir Jurzinov någonting att göra med saken han ska ju tydligen vara med i Aik några gånger i månaden på något slags sätt och hjälpa till med träningar och så vidare vad jag har förstått.

Han väljer väl ingenting eftersom han står under NHL kontrakt.
Citera
2007-08-27, 09:12
Medlem
Cap. Morgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Blir man utsedd till OS bästa back, ska man bli "hypad"!
Ingen skugga ska falla över Kenny Jänsson och alla lag i hela europa skulle betala vad som helst för att kontraktera honom.
KJ kommer med rätta få en egen staty i Ängelholm senare.
Spelare med klubbkänsla är rariteter numera.

Ironi fungerade inte den här gången heller...
Citera
2007-08-27, 12:17
Medlem
dajves avatar
Ed Belfour bekräftar själv att han ska spela för Leksand i vinter

http://www.kuklaskorner.com/index.php/hockey/comments/belfour_confirms_playing_in_sweden/
Citera
2007-08-27, 12:34
Medlem
jheros avatar
Ska tydligen presenteras imorgon enligt expressen:

http://umea.expressen.se/sport/ishockey/1.814685/i-morgon-presenteras-han-som-ny-leksand-malvakt
Citera
2007-08-27, 14:56
Medlem
Ferross avatar
Nu är Belfour klar för Leksand! Otroligt tuff värvning måste jag säga.. han var en av mina största idoler under sin tid i Blackhawks och Stars (Även Sharks när han körde med den röda masken till Sharks tröjan! Det var såååå tufft tyckte jag ).

Får nog ta och se några matcher i Allsvenskan bara för att titta på Ed, han är trotsallt en av de största genom tiderna.
Citera
2007-08-27, 16:11
Medlem
Wittgensteins avatar
Undrar om Ed är medveten om att Leksand är en pytteliten, mörk och kall håla vid världens ände. Det vore antagligen en besvikelse för honom om han förvändade sig en större stad med lättfotade svenska blondiner.
Citera
2007-08-27, 16:18
Medlem
Koolaids avatar
Ed Belfour är med knivskarp konkurrens den största dåren i NHL, och honom tycker Leksand är bra att släpa hit !? Dessutom med ett pyramidalt uselt ölsinne.

Herrejesus.......

Undrar om han kommer att kräva(och få !!)eget omklädningsrum som han hade i Dallas ett tag.
Citera
2007-08-27, 16:26
Medlem
AIK får fortsätta harva i lägre serierna ett tag till. Vill gärna veta mer om http://flashback.info/showpost.php?p=8151389&postcount=90

Det som förbundet skulle orsakat...
Citera
2007-08-27, 16:28
Medlem
Mad Fer Its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henrik21
AIK får fortsätta harva i lägre serierna ett tag till. Vill gärna veta mer om http://flashback.info/showpost.php?p=8151389&postcount=90

Det som förbundet skulle orsakat...

Var det inte något om elitlicens? När aikfotboll blåste aikhockey på stålar?
Citera
2007-08-27, 17:18
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wittgenstein
Undrar om Ed är medveten om att Leksand är en pytteliten, mörk och kall håla vid världens ände. Det vore antagligen en besvikelse för honom om han förvändade sig en större stad med lättfotade svenska blondiner.

Han är 42 och ska bli småbarnsförälder igen i december. Vet inte om "lättfotade svenska blondiner" är prio 1...
Citera
2007-08-27, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad Fer It
Var det inte något om elitlicens? När aikfotboll blåste aikhockey på stålar?

Och exakt vad har det att göra med någon ev. skandal hos förbundet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in