Citat:
Ursprungligen postat av sim-man92
Spelar nog ingen roll var du hämtar filmtips i från, du kommer alltid få Drive som rekommendation eftersom den är så bra, vad tyckte du var dåligt med den?
Jag måste instämma med honom...såg den förut och kan inte heller förstå vad som skulle vara så bra med den.
Början var suverän, tät stämning, intressant upplägg och snyggt filmat, men sen förföll den till något man sett förr och de bra bitarna som de lyckades med, dvs bilkörningen, blev det mindre och mindre med och sen var det samma samma.
Säkert ett tecken på att man sett för mycket film men i mina ögon var den helt enkelt inget speciellt.
Citat:
Ursprungligen postat av DesktopZquares
Först och främst så är det massa tekniska fel i filmen (som jag skrivit om innan)
https://www.flashback.org/sp34268567
Sen lyckas jag aldrig riktigt bry mig om karaktärerna... Visst att en sparsmakad dialog kan vara på sin plats men i detta fallet tycker jag bara att det leder till att man inte lär känna karaktärerna alls, ergo inget intresse...
Bra du tog upp det...det där med billyktorna fick mig nästan att stänga av, så korkat var det.