2011-04-03, 13:19
Medlem
Rakiis avatar
Håller med, Paranormal Activity 2 var inte alls något vidare.
Citera
2011-04-03, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Håller med, Paranormal Activity 2 var inte alls något vidare.

Kan bara hålla med. Usel film.
Citera
2011-04-03, 21:03
Medlem
SilverTips avatar
Laddade ner och avnjöt Little Caesar från 1931, den första klassiska gangsterfilmen. Spelstilen hade fortfarande drag av stumfilm, men Edward G Robinson i huvudrollen var skönt iskall och hypnotisk. Bam, bam, bam
Citera
2011-04-03, 21:07
Medlem
fergusons avatar
Idag såg jag Next

En helt ok Actionfilm, jag är löjligt förtjust i Sci-Fi och speciellt då Philip K Dick. Denna film är baserad på en novell av honom.

Den var lite smårörig ibland och det är inte omöjligt att mitt betyg åker upp en pinne när jag ser om filmen. Några rätt schysta Actionscener och en intressant historia.

Betyg 6/10
Citera
2011-04-03, 21:18
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ferguson
Idag såg jag Next

En helt ok Actionfilm, jag är löjligt förtjust i Sci-Fi och speciellt då Philip K Dick. Denna film är baserad på en novell av honom.

Den var lite smårörig ibland och det är inte omöjligt att mitt betyg åker upp en pinne när jag ser om filmen. Några rätt schysta Actionscener och en intressant historia.

Betyg 6/10

Tack för ditt omdöme och betyget, jag har filmen hemma och blev mer motiverad till att se den nu. Ska även iväg på bio imorn och se The Adjustment Bureau i morgon.
Citera
2011-04-03, 21:27
Medlem
dannywtfs avatar
Såg the kings speech i helgen. Den var visserligen inte dålig, men jag kan inte påstå att jag tyckte att den var värd all uppståndelse. Det var en fin film med snygga miljöer och bra skådespelare, men jag kommer (som jag så ofta uttrycker det) inte att se filmen igen. Händelsen i sig var intressant och man fick ju en liten inblick i det engelska kungahuset under krigstiden och jag blev faktiskt lite sugen på att se fler historiska filmer. Finns det någon om W. Churchill månne..?

Betyg 2.5/5
Citera
2011-04-03, 21:45
Medlem
Skalbamses avatar
A serbien film - Jadu, vad ska man säga.. Den var ganska vidrig, sjuk och helt enkelt omänsklig.. Att dom ens gör en sån film gör mig förbryllad.. Men måste ändå säga att den är sevärd eftersom man blir ganska påverkad av det dom gör, helt klart sevärd, men absolut INTE för den känslige tittaren.

betyg 2.5 / 5
Citera
2011-04-03, 23:11
Medlem
spleendids avatar
Taken - Nyss på fyran.

Helt underbar bärsärk. Så jävla rätt rakt igenom. Slutet lite tråkigt kanske - hade varit kul att få reda på efterdyningarna i både Paris och USA.

Bästa på länge. Att Neeson inte blev nya Bond...

9/10
Citera
2011-04-03, 23:12
Medlem
Rakiis avatar
Taken är skitbra, fullt ös medvetslös igenom hela filmen! Måste köpa den på DVD snart.
Citera
2011-04-04, 01:32
Medlem
Psyko Dads avatar
Terminator, har iofs sett den säkert 5 g innan men den är bra som tusan. I´ll be back.........
Citera
2011-04-04, 13:17
Medlem
Rakiis avatar
Såg på biopicen Temple Grandin i natt med Claire Danes, den var helt okej och hade stor igenkänningsfaktor för en aspie som mig.

3/5
Citera
2011-04-04, 13:19
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Såg på biopicen Temple Grandin i natt med Claire Danes, den var helt okej och hade stor igenkänningsfaktor för en aspie som mig.

3/5

"Riket II"
9/10
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in