Disturbia nyss avklarad i värmen. Svettades lite extra utav den, spännande och trevlig film helt klart. Skön rakt igenom och bruden http://www.imdb.com/name/nm2105255/
Ni som inte gillar den, hur är ni funtade?
Funderar starkt på ge den toppbetyg och det gör jag nog också så 10/10.
Se skiten.
Såg Harsh Times och den var bättre än förväntat faktiskt, om du gillade Training day så lär denna rulle med största sannolikhet även falla i din smak.
Fantastiska skådespelarprestationer i synnerlighet Christian Bale.
Såg "Regin over me" med bl.a Adam Sandler igår.
Blev väldigt posetivt överraskad!
Adam är väl inte känd som någon allt för seriös skådespelare (men har klart sina poänger ibland i de komedier han gjort) men denna film är ett drama där han spelar väldigt bra. Ett gott manus överlag och snygg regi.
Disturbia nyss avklarad i värmen. Svettades lite extra utav den, spännande och trevlig film helt klart. Skön rakt igenom och bruden http://www.imdb.com/name/nm2105255/
Ni som inte gillar den, hur är ni funtade?
Funderar starkt på ge den toppbetyg och det gör jag nog också så 10/10.
Se skiten.
Nja, helt ok film, såg den ikväll. 7/10. Gillar David Morse som jag inte tyckte kom riktigt till sin rätt. Tjejen var hot ända till man fick se henne i närbild, samt hennes mage som mer såg ut som en kärrings, inte tjock men inte slät som en tonårings heller. Handlingsmässigt tycker jag det blev lite väl abrupt när han
plötsligt dunkade morsans skalle i väggen och kidnappade henne, han visste ju inget alls om vad killarna sett och hade ingen anledning att vara orolig. Sen gillade jag KoreaRonalds skämt med filmen, coolt. Annars lite blek sidekick
Senaste jag såg var Simpsons. Har aldrig sett något Simpsonsavsnitt innan, så jag hade inga som helst förväntningar, men den var helt ok, lite smårolig.
Senaste jag såg var Simpsons. Har aldrig sett något Simpsonsavsnitt innan, så jag hade inga som helst förväntningar, men den var helt ok, lite smårolig.
Idag har jag sett The Simpson och Fracture, The Simpson har sina roliga stunder, men i övrigt är den rätt värdelös, Fracture "Bristande bevis" kommer ut om en månad på bio, den va helt ok.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!