• 1
  • 2
2007-08-01, 13:03
Medlem
hur avskaffar man en msn konto?
Citera
2007-08-01, 13:53
Bannlyst
vad menar du? det är väl bara att ta bort dina ev. kontakter och sluta använda det? annars avinstallera det? well..
Citera
2007-08-01, 14:50
Bannlyst
om du inte går in på det så raderas det. Fast det tar väl typ ett år. Låt bli att gå in på ditt konto så försvinner alla kontakter du har där.

Det är som med flashback-konto. Går bara att avskaffa om du slutar använda det
Citera
2007-08-01, 14:51
Medlem
jag mennar att nån kan min lösenord och har börjat skicka brev till några av mina medlemar ..cokh jag hade några hemliga bilder ochså i inkorien
Citera
2007-08-01, 14:51
Medlem
Tyvärr är det väl svårt att avinstallera det men det går däremot att inaktivera.. Sök på t.ex Google efter "avinstallera MSN" så hittar du hur man gör..

Citat:
Ursprungligen postat av arsa
jag mennar att nån kan min lösenord och har börjat skicka brev till några av mina medlemar ..cokh jag hade några hemliga bilder ochså i inkorien

OK, det var en annan sak! Då tar du kontakt med supporten eller väljer "Återställ lösenord" om du inte kan logga in på MSN.. Hjälppte nyligen en kompis med detta och det funkade trots att hon hade glömt hemliga frågan och den alternativa adressen...
Citera
2007-08-01, 14:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av arsa

aj

hmm, då vet jag inte.

Hur vet han förresten ditt lösen?
Citera
2007-08-01, 14:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Frozenhero
Tyvärr är det väl svårt att avinstallera det men det går däremot att inaktivera.. Sök på t.ex Google efter "avinstallera MSN" så hittar du hur man gör..

jo jo men även om han avinstallerar msn från sin dator så går det att logga in på det på andra datorer.
Citera
2007-08-01, 14:53
Medlem
Byt lösen? :O
Citera
2007-08-01, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cnash
jo jo men även om han avinstallerar msn från sin dator så går det att logga in på det på andra datorer.

Han hade skrivit sitt andra inlägg där han förklarade vad som hänt medan jag satt och skrev så jag fick ändra mitt svar
Citera
2007-08-01, 14:55
Medlem
vet fan inte ..han skriver massa skit till mig samt ..men en fråga till jag vill veta vart han eller hon befinner sig när han skickar brev[left] ,,jag vill veta om han bor i Sverige för attt han skriver på Engelska .men han verkaaer bekant allså kanske en av mina komlpisar
Citera
2007-08-01, 14:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Henriklj
Byt lösen? :O

hur går det att byta lösen?

Citat:
vet fan inte ..han skriver massa skit till mig samt ..men en fråga till jag vill veta vart han eller hon befinner sig när han skickar brev[left] ,,jag vill veta om han bor i Sverige för attt han skriver på Engelska .men han verkaaer bekant allså kanske en av mina komlpisar

då får du kolla IPn.
Citera
2007-08-01, 14:57
Medlem
Byt lösenord så är problemet ur världen?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in