• 1
  • 2
2007-08-01, 13:03
Medlem
hur avskaffar man en msn konto?
Citera
2007-08-01, 13:53
Bannlyst
vad menar du? det r vl bara att ta bort dina ev. kontakter och sluta anvnda det? annars avinstallera det? well..
Citera
2007-08-01, 14:50
Bannlyst
om du inte gr in p det s raderas det. Fast det tar vl typ ett r. Lt bli att g in p ditt konto s frsvinner alla kontakter du har dr.

Det r som med flashback-konto. Gr bara att avskaffa om du slutar anvnda det
Citera
2007-08-01, 14:51
Medlem
jag mennar att nn kan min lsenord och har brjat skicka brev till ngra av mina medlemar ..cokh jag hade ngra hemliga bilder ochs i inkorien
Citera
2007-08-01, 14:51
Medlem
Tyvrr r det vl svrt att avinstallera det men det gr dremot att inaktivera.. Sk p t.ex Google efter "avinstallera MSN" s hittar du hur man gr..

Citat:
Ursprungligen postat av arsa
jag mennar att nn kan min lsenord och har brjat skicka brev till ngra av mina medlemar ..cokh jag hade ngra hemliga bilder ochs i inkorien

OK, det var en annan sak! D tar du kontakt med supporten eller vljer "terstll lsenord" om du inte kan logga in p MSN.. Hjlppte nyligen en kompis med detta och det funkade trots att hon hade glmt hemliga frgan och den alternativa adressen...
Citera
2007-08-01, 14:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av arsa

aj

hmm, d vet jag inte.

Hur vet han frresten ditt lsen?
Citera
2007-08-01, 14:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Frozenhero
Tyvrr r det vl svrt att avinstallera det men det gr dremot att inaktivera.. Sk p t.ex Google efter "avinstallera MSN" s hittar du hur man gr..

jo jo men ven om han avinstallerar msn frn sin dator s gr det att logga in p det p andra datorer.
Citera
2007-08-01, 14:53
Medlem
Byt lsen? :O
Citera
2007-08-01, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cnash
jo jo men ven om han avinstallerar msn frn sin dator s gr det att logga in p det p andra datorer.

Han hade skrivit sitt andra inlgg dr han frklarade vad som hnt medan jag satt och skrev s jag fick ndra mitt svar
Citera
2007-08-01, 14:55
Medlem
vet fan inte ..han skriver massa skit till mig samt ..men en frga till jag vill veta vart han eller hon befinner sig nr han skickar brev[left] ,,jag vill veta om han bor i Sverige fr attt han skriver p Engelska .men han verkaaer bekant alls kanske en av mina komlpisar
Citera
2007-08-01, 14:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Henriklj
Byt lsen? :O

hur gr det att byta lsen?

Citat:
vet fan inte ..han skriver massa skit till mig samt ..men en frga till jag vill veta vart han eller hon befinner sig nr han skickar brev[left] ,,jag vill veta om han bor i Sverige fr attt han skriver p Engelska .men han verkaaer bekant alls kanske en av mina komlpisar

d fr du kolla IPn.
Citera
2007-08-01, 14:57
Medlem
Byt lsenord s r problemet ur vrlden?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto