2007-08-01, 01:24
Medlem
Tjena

Mår skit efter konsumtion av amfetamin...hitta nårra somadril o tiparol. går det använda dessa som ångestdämpande. (slut på benso)

tack för svar
Citera
2007-08-01, 01:29
Medlem
Yeah!!s avatar
Har ingen egen erfarenhet av den combon, men tiparols verksamma ämne är Tramadol som brukar lugna ner nerverna. Vågar inte säga säkert, men det borde lindra din AT.
Citera
2007-08-01, 04:59
Medlem
Nålkåts avatar
Ingen utav dem är väl direkt ångestdämpande, men tramadol borde som tidigare nämnts göra saken bättre, ibland används den ju som just ångestdämpande. Själv föredrar jag opioider framför bensodiazepiner under avtändningar. Att blanda det med somadril tror jag gör det ännu litet bättre.

Jag skulle utan tvekan gett det ett försök.
Citera
2007-08-01, 09:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nålkåt
Ingen utav dem är väl direkt ångestdämpande, men tramadol borde som tidigare nämnts göra saken bättre, ibland används den ju som just ångestdämpande. Själv föredrar jag opioider framför bensodiazepiner under avtändningar. Att blanda det med somadril tror jag gör det ännu litet bättre.

Jag skulle utan tvekan gett det ett försök.

Kan bara hålla med. Låter som en utmärkt idé. Tydlingen var det det också. Inga inlägg här från dig på ett tag.
Citera
2007-08-01, 17:00
Medlem
Tack för alla svar....blev ganska mellow på några Tiparol o Somadril...somna till o med tillslut. Känns som man skulle kunna ta en dos nu.
Citera
2007-08-02, 18:16
Medlem
FBWs avatar
För att jag ska känna mig normal efter dos så brukar Tramadol, röka och andra opiater och opioider hjälpa mycket.

Det är ju bra att pröva . Kan ju knappast bli värre än vad det redan är?

Även benso men det har du inte nu så... Såg f.ö att du redan fått svar

Men opiater/opioider är enligt mig det bästa
Citera
2007-08-02, 18:47
Medlem
StorMammas avatar
Flyttar till övriga droger...// MoD.

Hoppas du mår bättre snart!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto