• 3
  • 4
2007-09-06, 16:02
Medlem
hundens avatar
Det var söndag eftermiddag. Klockan var runt 17.00. Var hemma med min dåvarande sambo. Tittade på TV och hade allmänt tråkigt. Trött var jag också.
I vilket fall kommer jag på den strålande idén att stoppa i mig 8st 36mg Concerta. Sagt och gjort. Efter 15min ringer det på dörren och hennes föräldrar samt några till från hennes släkt kommer på ett knappast "väntat besök" Fifan vad panik jag fick. Hade inte tagit concerta på 1 månad.
Trycker i mig 5mg xanor samt 80mg inderal för att lugna det som komma skall.
Aja speedad blev jag men lyckades sköta mig..har inte hört något annat

Trodde det skulle gå åt helvete den gången
Citera
2007-09-06, 16:22
Medlem
Haha, var redigt tjoad dagen innan julafton och vaknade till som ett ryck vid elvatiden på dopparedan. Kändes som att jag vaknade till från en kort sömn och jag var fortfarande igång. Sprang ner och borstade tänderna i duschen. Gjorde iordning mig och när jag var klar var klockan 12. En timme kvar tills jag skulle vara där. "Fan jag är som ett styre i huvudet" tänkte jag och började dricka öl för att verka full istället, tänkte det var smartare och komma packad till släktmiddagen framför Kalle Anka än tjoad. Sagt o gjort när jag kom hem till mina föräldrar hade jag fått i mig åtta bärs och var riktigt styrig. Första jag sa innan dörren hann o gå upp var "god jul o allt det där skiten när ska vi äta?"
Morsan kollade snett på mig o frågade direkt när jag fått av mig jackan "vad har du gjort"
"nee inget druckit lite bara" med aggressiv röst.
hela för- och eftermiddagen var jag riktigt snäsig och sa idiotiska saker vid maten och liknande. en skev jul som fan. sen fyllde jag på vid 22 när alla var fulla efter julklappsutdelningen och drog till stan och pundade vidare.
Citera
2007-09-06, 22:19
Medlem
D_Devils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yeah!!
En gång vart jag sugen på en joint men hade inget gräs

Haha, klockren.

Jag hade förövrigt druckit lite för mycket sprit och tappade min joint på marken, inga problem tänkte jag.

Det visade sig dock att den hade ramlat i en vattenfylld markbrunn, jag såg den flyta på ytan men fick inte tag den.
Citera
2007-09-06, 23:09
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Jag hade massa ziplocks med lite tjack i vardera utav dem och så tyckte jag att det vore en genialisk idé att hälla ut alla småmängder på ett cd-fodral för att sedan föra över allt till en enda ziplock istället. Problemet var bara att jag vid det tillfället led av en jobbig förkylning som hade vägrat ge med sig på några veckor och såklart drabbades jag av ett oväntat nys-anfall och vips så for ca 1,5g tjack ut över hela skrivbordet, och tjackad som jag var vid tillfället så spenderade jag 2 timmar med att sopa ihop dammiga linor från skrivbordet och att plocka isär tangentbordet för att sedan plocka ut små tjackstenar med pincett.
Åfyfan, det där lät verkligen förjävligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Det här har hänt några gånger (liknande scenarion men med olika droger). Man bestämmer sig för att styra upp lite droger på en fest. Alla på festen är laddade och dricker lite och väntar på att drogerna ska dyka upp.
...
Alla ger upp och drar hem.

05:20 Langaren ringer och undrar var fan vi är. Skulle vi inte ha nå prylar eller?!
Sånt där är så jävla typiskt så att jag nu för tiden oftast mest tycker att det är komiskt.

Hm, har väl hänt lite smågrejor. Polare har efter första blosset på en nymeckad bong hostat i bongen(ni förstår väl..) så att en hel kopp flög ut(omhus). Har hänt några gånger att man(ofta i berusat tillstånd) inte har någon tändare så man har fått lov att använda tändstickor eller sitta och försöka med en så gott som tom tändare i evigheter innan man är klar. En gång för länge sen så kom jag hem full, hade glömt både pipa och tändare hos en polare och fick lov att bygga en pipa av en mjölkförpackning och använda tändstickor till det.

Ni som nämner att ni inte har någon tobak när ni ska röka brunt: Varför inte bara röka rent? Fungerar bra(man måste tända lite oftare, men vafan..) och smakar mycket godare.
Citera
2007-09-06, 23:17
Medlem
hezbollahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pilatus
att i nojan under ett syrarace som man tog för att prova grejerna tokar till det och får för sig att man är förföljd av allt från moderhjärnan till säpo och bestämmer sig för att gräva ned 2lappar syra, 3g tjack plus 5g braj i skogen på en mycket fiffig plats för att sedan glömma bort varfan det var.

Alltihopa skulle tas på en fest helgen efter tillsammans med en polare men den idén kukade ju ur uppenbarligen...

Haha! Vad surt det måste varit dagen efter.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in