Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Jag hade massa ziplocks med lite tjack i vardera utav dem och så tyckte jag att det vore en genialisk idé att hälla ut alla småmängder på ett cd-fodral för att sedan föra över allt till en enda ziplock istället. Problemet var bara att jag vid det tillfället led av en jobbig förkylning som hade vägrat ge med sig på några veckor och såklart drabbades jag av ett oväntat nys-anfall och vips så for ca 1,5g tjack ut över hela skrivbordet, och tjackad som jag var vid tillfället så spenderade jag 2 timmar med att sopa ihop dammiga linor från skrivbordet och att plocka isär tangentbordet för att sedan plocka ut små tjackstenar med pincett.
Åfyfan, det där lät verkligen förjävligt.
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Det här har hänt några gånger (liknande scenarion men med olika droger). Man bestämmer sig för att styra upp lite droger på en fest. Alla på festen är laddade och dricker lite och väntar på att drogerna ska dyka upp.
...
Alla ger upp och drar hem.
05:20 Langaren ringer och undrar var fan vi är. Skulle vi inte ha nå prylar eller?!
Sånt där är så jävla typiskt så att jag nu för tiden oftast mest tycker att det är komiskt.
Hm, har väl hänt lite smågrejor. Polare har efter första blosset på en nymeckad bong hostat i bongen(ni förstår väl..) så att en hel kopp flög ut(omhus). Har hänt några gånger att man(ofta i berusat tillstånd) inte har någon tändare så man har fått lov att använda tändstickor eller sitta och försöka med en så gott som tom tändare i evigheter innan man är klar. En gång för länge sen så kom jag hem full, hade glömt både pipa och tändare hos en polare och fick lov att bygga en pipa av en mjölkförpackning och använda tändstickor till det.
Ni som nämner att ni inte har någon tobak när ni ska röka brunt: Varför inte bara röka rent? Fungerar bra(man måste tända lite oftare, men vafan..) och smakar mycket godare.