2007-08-03, 17:44
Bannlyst
Ingen tobak på 10mils avstånd >_<.. Har precis smulat klart meck av det bruna och springer på detta problem.. Blir att rota fram lite tée
Citera
2007-08-03, 17:51
Medlem
Absinthias avatar
Det är väl när man har röka men ingen mecktobak. I desperata situationer har man plockat fimpar på marken.
Citera
2007-08-03, 20:15
Medlem
pilatuss avatar
att i nojan under ett syrarace som man tog för att prova grejerna tokar till det och får för sig att man är förföljd av allt från moderhjärnan till säpo och bestämmer sig för att gräva ned 2lappar syra, 3g tjack plus 5g braj i skogen på en mycket fiffig plats för att sedan glömma bort varfan det var.

Alltihopa skulle tas på en fest helgen efter tillsammans med en polare men den idén kukade ju ur uppenbarligen...
Citera
2007-08-03, 20:29
Medlem
Absinthias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pilatus
att i nojan under ett syrarace som man tog för att prova grejerna tokar till det och får för sig att man är förföljd av allt från moderhjärnan till säpo och bestämmer sig för att gräva ned 2lappar syra, 3g tjack plus 5g braj i skogen på en mycket fiffig plats för att sedan glömma bort varfan det var.

Alltihopa skulle tas på en fest helgen efter tillsammans med en polare men den idén kukade ju ur uppenbarligen...

Fy tusan så surt...
Citera
2007-09-06, 04:32
Medlem
Citat:
Haha en liknande sak hände mig förra veckan. Satt och sög på min bong och drack några öl på rummet med fönstret öppet fläkten på och dörren låst. Klockan kanske var 3-4 på natten. Precis då jag känner mig som bäst så hör jag hur farsan knackar på dörren och skriker att det luktar brännt... Det enda jag får ur mig är: Jag har lite att göra så jag eldar papper. Då svarar han: Luktar inte som om det är papper som brinner. Varpå jag svarar: Jag eldar dammtussar med. Det enda han får ur sig sen är: Eh ok... Sen gick han.

Idiotförklarad men blev inte påkommen iaf :P

De va nog de roligaste jag har läst på VÄLDIGT länge!!!! Kan inte sluta garva...
Citera
2007-09-06, 05:51
Medlem
REEEETAAARDs avatar
det går faktiskt bra att tända på med hjälp av brödrostar eller vanliga spisplattor!
Citera
2007-09-06, 08:40
Bannlyst
satt å meckade på mitt rum en dag när jag var ensammen hemma å blir panik skitnödig jusst när jag satt å klämde så stormar min lille bror in i huset å ska hämta saker. tur att man blev skit nödig annars hade man satt där å puffat när han stormade in.
Citera
2007-09-06, 08:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Det här har hänt några gånger (liknande scenarion men med olika droger). Man bestämmer sig för att styra upp lite droger på en fest. Alla på festen är laddade och dricker lite och väntar på att drogerna ska dyka upp.

19:00 Ringer langaren och beställer en påse E. Han säger "Inga problem, jag har hur mycket som helst. Jag kommer förbi klockan åtta!
20:00 Ingen langare syns till.
20:30 Ingen langare syns till.
21:00 Vi ringer langaren och han säger att han är på väg.
21:30 Ringer igen och kollar, då sitter han och väntar på en snubbe som han ska hämta upp, sen ska de två dra iväg och hämta upp prylar.
22:00, Ringer men ingen svarar.
22:10 Ringer men ingen svarar.
22:25 Ringer men ingen svarar.
22:45 Ringer men ingen svarar.
23:00 Får tag på langaren som nu säger att han är utanför stället han ska hämta prylar på. Sen är det raka spåret till oss.
23:45 Ringer men ingen svarar.
00:30 Ringer men ingen svarar.
01:00 Han ringer och säger att det blivit lite strul men han är precis klar och nu är han på väg in mot stan. Han lovar.
01:30 Ringer men ingen svarar.
01:45 Svarar och säger att han sitter i bilen och är på väg till oss.
02:25 Ringer upp och kollar vart han tagit vägen. Säger att han sitter i bilen och att han strax är hemma, han har 19 mil kvar!

Alla ger upp och drar hem.

05:20 Langaren ringer och undrar var fan vi är. Skulle vi inte ha nå prylar eller?!
haha det där känner man igen alltförväl
Citera
2007-09-06, 10:35
Medlem
Trasigasts avatar
Just såna här grejer händer mig för ofta! Man har precis meckat klart å ska tända den... så går den jävla tändaren sönder! och självkart har man inte en extra!
Citera
2007-09-06, 14:17
Medlem
När jag fortfarande bodde hos mina föräldrar satt jag nere i min källare och gjorde i ordning en pipa. Just den gången hade jag smulat ner haschet, tobaken och lite klet-tobak med äppelsmak och blandat ihop alltihopa på ett vitt papper. När jag precis är klar med blandningen doftar det så där lagom gott i mitt rum, plötsligt kommer min fader in (som t.o.m är emot att jag röker cigaretter). Han tittar lite på mitt hopkok och frågar vad det är, jag svarar "bara tobak, varpå han hukar sig ner och luktar på blandningen och utbrister "nämen, det luktar ju jättegott!". Det var ganska roligt...
Citera
2007-09-06, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Absinthia
Det är väl när man har röka men ingen mecktobak. I desperata situationer har man plockat fimpar på marken.

Desperat? Haha det där gör man ju jämt när man spenderar alla sina sista ören innan lönen på handskar. Blir starkt som fan o smakar aska men bäng blir man ju ändå.
Citera
2007-09-06, 14:33
Medlem
fnattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koschei
Han tittar lite på mitt hopkok och frågar vad det är, jag svarar "bara tobak, varpå han hukar sig ner och luktar på blandningen och utbrister "nämen, det luktar ju jättegott!". Det var ganska roligt...

hahah
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in