2007-07-31, 23:55
Avstängd
GoggeGogeliuss avatar
OK; erkänner genast; riktigt B-skvaller om en C-kändis.

Vid 22-tiden idag far en kanonknall Lars Gåre omkring mitt på Vasagatan, bland tutande bilar och i en svärm av skällsord från förbipasserande (gående och bilister). "Vet ni vem jag är!!!" skrek han flera gånger ut i tomma intet. En jävligt patetisk syn, minst sagt.

Hade tyvärr brådis därifrån men jag antar att någon ringde snuten och att herr Gåre just i detta nu sover ruset av sig.

Någon som vet något mer alt såg eländet efter att jag lämnat "brottsplatsen"?
Citera
2007-07-31, 23:57
Medlem
Dumsmurfens avatar
Tragiskt...
Citera
2007-07-31, 23:57
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
OK; erkänner genast; riktigt B-skvaller om en C-kändis.

Vid 22-tiden idag far en kanonknall Lars Gåre omkring mitt på Vasagatan, bland tutande bilar och i en svärm av skällsord från förbipasserande (gående och bilister). "Vet ni vem jag är!!!" skrek han flera gånger ut i tomma intet. En jävligt patetisk syn, minst sagt.

Hade tyvärr brådis därifrån men jag antar att någon ringde snuten och att herr Gåre just i detta nu sover ruset av sig.

Någon som vet något mer alt såg eländet efter att jag lämnat "brottsplatsen"?

Just nu har jag alzheimer light,lars gåre...who?
Citera
2007-07-31, 23:58
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Just nu har jag alzheimer light,lars gåre...who?
Sysslar med begravningar, tror jag
Citera
2007-08-01, 00:08
Avstängd
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Sysslar med begravningar, tror jag

SysslADE tror jag - fick han inte sparken pga att han s a s uppträtt ovärdigt gentemot liken ev sagt något "opassande"? (OBS! minns ej någon nekrofilkoppling, rätt ska vara rätt).

"Känd" från Robinsson, några säsonger sedan. Fullständigt renons på karisma försökte han sedan förlänga kändisskapet in absurdum. En medelmåttans Robinsson-Robban, utan dennes extroverta galenskap.

Aporpå lik; han såg mer död än levande ut faktiskt. Som sagt: egentligen jävligt tragiskt.
Citera
2007-08-01, 00:26
Medlem
D3ans avatar
här är en bild om de kan hjälpa någon att veta vem denna man är?
http://svt.se/content/1/c6/08/31/36/lars.jpg

själv säger varken namnet, bilden eller ledtrådarna i tråden någonting.

han kan väl ens knappast vara en C kändis?
Citera
2007-08-01, 00:27
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
SysslADE tror jag - fick han inte sparken pga att han s a s uppträtt ovärdigt gentemot liken ev sagt något "opassande"? (OBS! minns ej någon nekrofilkoppling, rätt ska vara rätt).

Det handlade om ett foto och reportage i Slitz väl?
Han lät sig fotograferas med ett lik delvis synligt på en vagn i samband med en anonym tidningsintervju. Trodde vi. Gåre blev avstängd från sitt arbete. Senare kom det fram att bilden var fejk. Han fotades med en tom likvagn, Slitz monterade dit en död kropp. Gåre polisanmälde ansvarig utgivare. JK väckte åtal. Därmed bekräftade LG sin identitet (se länk nedan). Han vann iallafall. Dokusåpa som sagt.

http://www.dagensmedia.se/utskrift.asp?version=64740

Minnevärda citat från karusellen:
Citat:
- Mitt liv är slaget i spillror, jag går hos en psykolog, sa Lars Gåre till Expressen.
Lars Gåre sa även:
- De har våldtagit mig. Nu framstår jag som Ringaren i Notre Dame.
Citera
2007-08-01, 00:30
Medlem
kniebolos avatar
Citat:
Det handlade om ett foto och reportage i Slitz väl?
Han lät sig fotograferas med ett lik delvis synligt på en vagn i samband med en anonym tidningsintervju. Gåre blev avstängd från sitt arbete. Senare kom det fram att bilden var fejk. Han fotades med en tom likvagn, Slitz monterade dit en död kropp. Gåre polisanmälde ansvarig utgivare. JK väckte åtal. Därmed bekräftade LG sin identitet (se länk nedan). Han vann iallafall. Dokusåpa som sagt

Vet ni vem jag är??

F-n vilka svar man kunde ha levererat om man verkligen haft en aning...större looser...
Citera
2007-08-01, 00:56
Medlem
Han var med i dokusåpan "Club Goa" häromåret. Vad jag kunde bedömma var han i stort sett onykter hela tiden. Han blev "dödspolare" med Sebastian från farmen.
Citera
2007-08-01, 01:51
Medlem
Cineastens avatar
Gåre är en sjuk jävla idiot. Han borde aldrig ha fått ta hand om avlidna människor. Det finns mycket att säga om den mannen och det mesta är verkligen inte barntillåtet.
Citera
2007-08-01, 02:49
Bannlyst
De hade ett stort "hemma-hos"-reportage om honom i nån tidning det året han var med i Robinson. Det är det sista jag minns av honom. Och att någon sa "varför ska jag behöva läsa sånt här" om det.
Citera
2007-08-01, 02:57
Medlem
Vilken jävla tattare, man hade bara väntat på detta.
Aftonbladet imorrn:
Tv-stjärna full på stan!
Vittnet: Han såg berusad ut.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in