2007-08-01, 02:59
Medlem
Ralfons avatar
Ni skojar väl när ni låtsas som om ni inte vet att han var med i Expedition: Robinson?
Citera
2007-08-01, 10:33
Medlem
Racooons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Gåre är en sjuk jävla idiot. Han borde aldrig ha fått ta hand om avlidna människor. Det finns mycket att säga om den mannen och det mesta är verkligen inte barntillåtet.

Detta är en skvallertråd. Du har skvaller. Sjung ut!

Edit: Den som varit med i "100 höjdare" måste väl vara kändis? Hamnade väl på plats 98?
Citera
2007-08-01, 12:33
Medlem
MaeWests avatar
Inte lätt för bystade mae att känna till robinsons,eftersom jag i princip inte sett ett enda avsnitt av denna skit.Har inte en susning om vilka som lekt utsvultna muppos på en bebodd ö.(Visserligen sett löp som blaskorna påtvingat befolkningen,så någon kan jag väl pricka in)

Och eftersom jag ej ännu varit lik,så har ett spontanbesök hos denna Kåre ej skett!
Och efter att ha sett Kåre himself,så anser jag att han är mer lik ett lik än ett lik som redan är ett lik!

Såg nu att pajasen heter GÅRE,och inte KÅRE.(gåre så gåre,sa gubben när kärringa vände röva till!)
Citera
2007-08-01, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Inte lätt för bystade mae att känna till robinsons,eftersom jag i princip inte sett ett enda avsnitt av denna skit.Har inte en susning om vilka som lekt utsvultna muppos på en bebodd ö.(Visserligen sett löp som blaskorna påtvingat befolkningen,så någon kan jag väl pricka in)

Och eftersom jag ej ännu varit lik,så har ett spontanbesök hos denna Kåre ej skett!
Och efter att ha sett Kåre himself,så anser jag att han är mer lik ett lik än ett lik som redan är ett lik!

Såg nu att pajasen heter GÅRE,och inte KÅRE.(gåre så gåre,sa gubben när kärringa vände röva till!)

...förlåt en liten "oneliner" men med detta inlägg måste jag bara få hylla "bystade Mae".
Citera
2007-08-01, 23:02
Medlem
Vilket härligt skvaller!
Lars Gåre förtjänar verkligen att skvallras mer om, både på FB och i kvällstidningarna.

Vilken lustig liten man det är egentligen. Kan inte säga att jag är förvånad över detta med fyllan, däremot höjer jag lätt på ögonbrynen över hans "Vet du vem jag är?". Trodde inte det om honom om jag ska vara ärlig.
Citera
2007-08-01, 23:05
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
...förlåt en liten "oneliner" men med detta inlägg måste jag bara få hylla "bystade Mae".

Åh,vad snällt!
Citera
2007-08-01, 23:25
Medlem
Fula Gubbens avatar
Lars Gåre satte lite krydda på Robinson när han var med, tack vare sina bisarra akademiska utvikningar om saker och ting. Bl a "...efter 15 år i restaurang-branschen kände jag, att det enda jag skulle kunna tänka mig var att jobba med döda människor."

Typisk borgarbohem-slashas som är rolig att umgås med, om man träffar honom väldigt sällan.

Gissar...

- F.G
Citera
2010-01-07, 22:44
Medlem
Gideon-Stures avatar
Hur gåre Lars?

Spana in de här: http://www.youtube.com/watch?v=FvcBjB2-Lyk

"Lars kommer in i sovrummet och hittar sin sexiga tjej liggandes i sängen. Snacka om manschauvinist (skämt). Han kysser henne och kysser henne och kysser henne och..."
Citera
2011-09-09, 21:24
Medlem
Vet någon var Lars Gåre har tagit vägen. Finns inte på ratsit. Har han gått under jorden? Han har skrivit en bok som heter "Likmaffian", skulle kommit ut under våren, enligt Aftonbladet. Har kollat på olika förlag men ingen vet. Misstänker att han blivit hotad av "maffian" och har fått skyddad identitet.
Citera
2011-09-10, 09:43
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinjo
Vet någon var Lars Gåre har tagit vägen. Finns inte på ratsit. Har han gått under jorden? Han har skrivit en bok som heter "Likmaffian", skulle kommit ut under våren, enligt Aftonbladet. Har kollat på olika förlag men ingen vet. Misstänker att han blivit hotad av "maffian" och har fått skyddad identitet.
Jag såg honom sittandes bland publiken på allsången i sommras. Nåt av dom första avsnitten.
Citera
2011-09-10, 12:07
Medlem
Lindzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinjo

Har honom på facebook. Lägger ständigt upp bilder på sin son som han ständigt kallar för lillprinsen. Tror inte han arbetar, han skriver dock i en blogg och arbetar, vad jag har för mig, på en bok.

Edit: http://lassegare.bloggo.nu/
Senast redigerad av Lindzor 2011-09-10 kl. 12:28.
Citera
2011-09-10, 14:08
Medlem
Monkeyspanks avatar
Enda skvaller jag vet är flera år gammalt, men för några år sedan bodde han i närheten av Västertorp, sydväst om sthlm city.

Såg honom ofta dyngrakare än mig själv på den lokala krogen "Västertorps hjärta".
Såg honom även ibland dyngrak vacklande på Västertorpsvägen mitt på dagen. Men nu har jag inte sett honom på flera år, så antingen har han flyttat eller slutat kröka.

Kan tilläggas att de få gånger jag snackade med honom på krogen hade han inget som helst robinsonkomplex utan var jävligt trevlig, om än lite skum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in