2007-07-31, 18:41
Medlem
LillLurringens avatar
okej dum fråga jag vet, men hur kan man, på vissa signaler se om en kille är intresserad?

hur är ni mot någon som ni är intresserad av, men vill ligga lågt mot?

Är såhär, jag är i ett förhållande, som är på G att ta slut, det har varit slut många gånger, men nu är det väll på G igen, och jag orkar inte kämpa längre, har alltid varit lite förtjust i sambons kompis, även innan vi blev tillsammans, och funderar på om, han inte är förtjust i mej med, haha farligt farligt, ja jag vet, men funderar bara på det..

Så hur kan man veta, tyd signalerna med mej, snälla :-)
Citera
2007-07-31, 18:58
Medlem
Himmelsk_Drogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillLurringen
okej dum fråga jag vet, men hur kan man, på vissa signaler se om en kille är intresserad?

Är såhär, jag är i ett förhållande, som är på G att ta slut, det har varit slut många gånger, men nu är det väll på G igen, och jag orkar inte kämpa längre, har alltid varit lite förtjust i sambons kompis, även innan vi blev tillsammans, och funderar på om, han inte är förtjust i mej med, haha farligt farligt, ja jag vet, men funderar bara på det..

Jaså din lilla luring
Bara nyfiken på hur bra vän din sambo är med hans vän.
Det om något utgör hur pass tydliga signaler han kan skicka dig.
Han kan vilja men samtidigt inte för att bevara sin vänskap och då kopplas kanske pokerfejset på. Det är minerad mark för er båda och inte bara farligt för dig.

Har han gjort något tidigare som visat intresse för dig?
Citera
2007-07-31, 19:05
Medlem
LillLurringens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelsk_Drog
Jaså din lilla luring
Bara nyfiken på hur bra vän din sambo är med hans vän.
Det om något utgör hur pass tydliga signaler han kan skicka dig.
Han kan vilja men samtidigt inte för att bevara sin vänskap och då kopplas kanske pokerfejset på. Det är minerad mark för er båda och inte bara farligt för dig.

Har han gjort något tidigare som visat intresse för dig?

Ja dom är väldigt bra vänner, eller ja det är väll den enda han typ umgås med

På sätt o vis har han det, små signaler sådär..

Vi sitter just nu o skriver till varandra, vilket vi gjort ett tag, men jag vet inte riktigt hur man ska tolka det hela.. krångligt som attan, båda är på minerad mark som sagt..
Citera
2007-07-31, 19:08
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:

Jag gissar att det snarare är du som är intresserad av din sambos kompis och därför fått funderingar på att göra slut.
Kanske inte medvetet, men du har sett honom länge, du vet att han är singel (hoppas jag iaf!) och du jämför honom med din kille och tycker hans kompis är sååå mycket snällare och mysigare och så vidare...

Slutsats: detta kan bara gå åt helvete nästan hur du än gör.
Visst, om din nuvarande kille inte är det minsta svartsjuk och inte bryr sig om du direkt skulle bli ihop med hans polare, då är det en sak, men då har du ett annat problem: han är troligtvis från en annan planet.
Med andra ord, lägg ner.
Gör slut med din kille om du vill, men leta sen reda på nån som inte är kompis med din då ex-kille.
Citera
2007-07-31, 19:28
Medlem
LillLurringens avatar
killens vän har inget med vårat struliga förhållande o göra, det grundar på andra saker..

kompisen är ingen jag skulle vilja ha ett förhållande med, snarare så att jag ndrade om han är intresserad av mej, vist gillar jag han, men inge förhållande
Citera
2007-07-31, 19:46
Medlem
Himmelsk_Drogs avatar
Citat:
killens vän har inget med vårat struliga förhållande o göra, det grundar på andra saker..

kompisen är ingen jag skulle vilja ha ett förhållande med, snarare så att jag ndrade om han är intresserad av mej, vist gillar jag han, men inge förhållande

Enbart horisontalmambo med full diskretion?
Erbjud filmkväll. I de flesta mäns hjärnor omvandlas detta till en invit av ovanstående.
Citera
2007-07-31, 19:49
Medlem
Men vad fan om du vill knulla med honom så gå och ta honom på kuken så är det löst, varför vill du veta om han är intresserad av dig om du inte vill ha honom? Visa fittan för honom så får du dig nog ett skjut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in