Citat:
Ursprungligen postat av LillLurringen
okej dum fråga jag vet, men hur kan man, på vissa signaler se om en kille är intresserad?
hur är ni mot någon som ni är intresserad av, men vill ligga lågt mot?
Är såhär, jag är i ett förhållande, som är på G att ta slut, det har varit slut många gånger, men nu är det väll på G igen, och jag orkar inte kämpa längre, har alltid varit lite förtjust i sambons kompis, även innan vi blev tillsammans, och funderar på om, han inte är förtjust i mej med, haha farligt farligt, ja jag vet, men funderar bara på det..
Så hur kan man veta, tyd signalerna med mej, snälla :-)
Jag gissar att det snarare är du som är intresserad av din sambos kompis och därför fått funderingar på att göra slut.
Kanske inte medvetet, men du har sett honom länge, du vet att han är singel (hoppas jag iaf!) och du jämför honom med din kille och tycker hans kompis är sååå mycket snällare och mysigare och så vidare...
Slutsats: detta kan bara gå åt helvete nästan hur du än gör.
Visst, om din nuvarande kille inte är det minsta svartsjuk och inte bryr sig om du direkt skulle bli ihop med hans polare, då är det en sak, men då har du ett annat problem: han är troligtvis från en annan planet.
Med andra ord, lägg ner.
Gör slut med din kille om du vill, men leta sen reda på nån som inte är kompis med din då ex-kille.