2007-07-31, 17:20
Medlem
Tjena. Jävla cp msn messenger går ju fan inte att avinstallera! Finns inte med i listan "lägg till/ta bort program" och inte heller under "Program" på startmenyn. Går jag in på Program på hårddisken hittar jag dock en Messenger-mapp men där finns ingen fil för avinstallation. Hur fan ska jag göra? Måste verkligen bli av med skiten för det har cpat och behöver ominstalleras.
Citera
2007-07-31, 17:31
Medlem
Installera igen bara så funkar det? För då skrivs dom gamla filerna över?
Citera
2007-07-31, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zens
Installera igen bara så funkar det? För då skrivs dom gamla filerna över?

Hjälper inte. MSN är fanimej helskumt!

Startar upp msn och kommer till inloggningsrutan där man ska fylla i anv.namn och lösen. Då hänger sig skiten i kanske 20sek innan man kan börja skriva. Jag har inställt att msn ska komma ihåg mitt anv.namn och lösenord men det är borta och istället är det tomt. Jag har också ändrat färg på menyer osv men det är också borta. Sedan när jag till slut fyller i mina uppgifter och ska logga in så säger det stopp direkt och att tjänsten inte är tillgänglig. Vad fan är det för fel på skiten??

Börjar för övrigt bli RIKTIGT trött på allt vad microsoft heter, därför kommer detta forum snart ha ännu en mac-taliban till förfogande! Tack microsoft.
Citera
2007-07-31, 18:42
Medlem
LKCs avatar
Läs denna guide så kan du avinstallera MSN helt.

http://www.tacktech.com/display.cfm?ttid=288

Är du trött på windows? Prova Linux
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in