Skulle rekommendera att du slog upp många va dom på google först, fick fram en del genom att göra de. Dessutom så får man svaret vartifrån du fick hasharna
jo de vet jag, försöker inte knäcka något utan sakta med stadigt bygga upp en wordlist
En annan fråga är vad detta är för typ av hash, någon som vet ?
dryga md5or är det, oså krascha datorn av överhettning idag med -.- får försöka inatt igen med lite lägre gpu stress.. för övrigt är det inte rätt md5or i posten och kommer tyvärr inte dela med mig av dom. Vill ha dom som test för o se hur lång tid det kommer ta
"dryga md5or är det, oså krascha datorn av överhettning idag med -.- får försöka inatt igen med lite lägre gpu stress.. för övrigt är det inte rätt md5or i posten och kommer tyvärr inte dela med mig av dom. Vill ha dom som test för o se hur lång tid det kommer ta "..
Men tack ändå, får jag fråga vilka listor du satt med eller bruteforce ?
"dryga md5or är det, oså krascha datorn av överhettning idag med -.- får försöka inatt igen med lite lägre gpu stress.. för övrigt är det inte rätt md5or i posten och kommer tyvärr inte dela med mig av dom. Vill ha dom som test för o se hur lång tid det kommer ta "..
Men tack ändå, får jag fråga vilka listor du satt med eller bruteforce ?
Med tanke på att dom inte var speciellt komplexa så skulle jag tippa på GPU Bruteforce på 8 tecken. Skulle I alla fall inte ta allt för lång tid.
Efter massa gråt från diverse användare på flashback, så bestämmde jag mig för att släppa familjelivs databas, fast med krypterade lösenord.
Gjorde ett par halvtaskiga försök att cracka dom, men får erkänna att jag misslyckades.
Hoppas någon händig själ lyckas.
Har även vart sjuk ett tag nu och drar mig snart mot varmare breddgrader, därför mitt ork är halvtaskigt i detta fall.
Efter massa gråt från diverse användare på flashback, så bestämmde jag mig för att släppa familjelivs databas, fast med krypterade lösenord.
Gjorde ett par halvtaskiga försök att cracka dom, men får erkänna att jag misslyckades.
Har även vart sjuk ett tag nu och drar mig snart mot varmare breddgrader, därför mitt ork är halvtaskigt i detta fall.
Edit: en ca 500 konton är icke hashade av någon anledning.
Har försökt att få fram saltet men är ju inte så lätt heller när man inte vet vilken algoritm det är. Du borde tittat lite mer noggrant i db medans du ändå var där.