Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-07-31, 00:35
  #1
Medlem
Hell Hounds avatar
Jag var i Thailand för några veckor sen och vart lite fundersam eftersom de är så sjukt mycket horor och hälften är typ transor. Min fråga är tjänar dom verkligen så bra att dom verkligen vill vara transor för vissa är ganska uppenbara att de syns att dom är transvestiter... Lurar dom verkligen gubbarna??


vet inte om det hamnade i rätt kategori


och ja jag har försökt söka i forumet och googlat och allt annat skit men hittade inget om saken
Citera
2007-07-31, 01:12
  #2
Medlem
D3ans avatar
Du har inte tänkt på att det faktiskt finns folk VILL träffa transor?
Citera
2007-07-31, 01:22
  #3
Medlem
Snyltarens avatar


som han ovan sade så vet dom flesta att dom knullar transor, eftersom att dom vill det
Citera
2007-07-31, 01:30
  #4
Medlem
TrialByErrors avatar
De thailändska katoyerna är enligt uppgifter de bäst betalade sexarbetarna i Thailand, de som tjänar mest är de som behåller penisen.

Uppenbarligen är deras kunder allt som oftast soldater på permission.
Citera
2007-07-31, 01:31
  #5
Medlem
De som ser bäst ut tjänar ruskigt bra pengar i förhållande till deras levnadsstandard, och uppenbarligen är det stor efterfrågan på dem oxå. Enligt thailändsk tro föds man som ex tjej i en kvinnokropp för att man har syndat i sitt tidigare liv, uppenbarligen finns det en jävla massa syndare i det där landet
Citera
2007-07-31, 01:53
  #6
Medlem
Hell Hounds avatar
Tänkte aldrig tanken att de kanske är folk som vill träffa transor

när jag frågade en brud i baren sa hon att dom kåtar upp en tills dom betalar sen säger dom en lögn att dom har mens eller nått liknande och frågar om dom kan köra analt

helt sjukt de där landet
Citera
2007-07-31, 02:18
  #7
Medlem
Domedagens avatar
Jag har kompisar som e Kathoys som transorna heter...

Det kostar 180 000 baht o operera om till fitta..
dvs 35 tusen i runda slangar.. Efter operation e det omojligt o se skillnad..

Har sett mkt folk ragga hem dom.. och fd flickvan jobbat pa hotel som berattat om utlanningar som inte fattar att dom e killar..

Dom tjanar ratt sa bra... oftast EFTER operationen...

hoppas du fick svar..

ask more if u need more details
Citera
2007-07-31, 03:33
  #8
Medlem
Hell Hounds avatar
Alltså tjänar transvestiterna bättre än ordinary hoes så att säga? låter helt sjukt

och tjänar dom mer av att vara transvestiter än att tex jobba som kille i bygg branschen lr vad som hellst? ser som ingen anledning varför dom måste göra om sig till transvestiter
Citera
2007-07-31, 03:39
  #9
Medlem
Psyko Dads avatar
De suger bättre kuk också antar jag, då de borde veta hur det ska göras på bästa sätt.
Citera
2007-07-31, 04:48
  #10
Medlem
Domedagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hell Hound
Alltså tjänar transvestiterna bättre än ordinary hoes så att säga? låter helt sjukt

och tjänar dom mer av att vara transvestiter än att tex jobba som kille i bygg branschen lr vad som hellst? ser som ingen anledning varför dom måste göra om sig till transvestiter

JA dom tjanar mer!!!

Dom kan tjana mer an vad en kille i bygg branschen pa en dag..
Kan iofs en vanlig ho ocksa...

Sen ska du passa dig.. dom ranar killar som e for fulla ocksa.....

Jag har fragat flera ganger varfor VARFOR dom gor det..
Far aldrig ngt bra svar.. kan aterkomma igen

Har aldrig sett GAMLA transor.. var tar dom vagen? dom kan ju inte skaffa barn. ingen framtid.. det konfunderar mig mest..
Citera
2007-07-31, 04:51
  #11
Medlem
Domedagens avatar
Min kompis har faktiskt fragat mig om jag kan ta oskulden nar han opererat om till fitta..

Smickrande...
Citera
2007-07-31, 12:27
  #12
Avstängd
Thaistick.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Domedagen
Min kompis har faktiskt fragat mig om jag kan ta oskulden nar han opererat om till fitta..

Smickrande...

njee, fy säger jag eheh
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback