Första gången jag målade och det var riktigt kul trots att det bara blev rinnigt och skit eftersom jag är extremt dålig med can-kontrollen. Gjorde den gröna figuren på en redan fucked up vägg.
Detta stället ligger ute i skogen någonstans så jag behöver iallafall inte gå förbi det varje dag och skämmas. Och jag ska fortsätta träna där tills jag blir säkrare.
Första gången jag målade och det var riktigt kul trots att det bara blev rinnigt och skit eftersom jag är extremt dålig med can-kontrollen. Gjorde den gröna figuren på en redan fucked up vägg.
Detta stället ligger ute i skogen någonstans så jag behöver iallafall inte gå förbi det varje dag och skämmas. Och jag ska fortsätta träna där tills jag blir säkrare.
Kör större gubbar med mindre detaljer. annars tycker jag att det är kul att du kör characters .
övning ger färdighet! och ett tips för det vita nästa gång, prova att inte trycka ner cap'en helt, utan bara halvvägs, så det vita inte blir så skarp utan fejdas in i det gröna.
Om det känns för svårt så kan du köpa en vit transparent burk, som det inte går att få skarpa linjer med.
men som sagt öva på! "Expreience - the best teacher" som Guru från gangstarr en gång sa
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!