2010-09-27, 18:57
Medlem
Owers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schutne
Fula letters, öva mer
Vart är dom fula nånstans, om jag får fråga?
Du borde sluta klaga och öva lite själv.
Citera
2010-09-27, 19:36
Medlem
olucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ower
han ska träna på sina lines, ha alltid med dig en skiss som du är nöjd med.
sen är hans R och E väldigt skumma upptill..
tycker schutne ska hålla käften och sluta gnälla på andra när han inte ens fixar en skiss själv
Citera
2010-09-27, 20:07
Medlem
Ropeburns avatar
Inte fula letters, men däremot lite tråkiga. I övrigt fresh...
Citera
2010-09-27, 21:44
Medlem
Latedawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beeveel
slänger upp en piece jag gjort på min vägg hemma som jag byggt själv

http://img697.imageshack.us/img697/8803/dsc00945zx.jpg

kritik uppskattas

Jag mår illa av färgkombon.
Sen tycker jag att du har blandat kantiga hörn och runda på konstiga sätt. Sen tycker jag att du ska jobba fram ett bättre flow i dina bokstäver, så att de ser ut mer som att de hör ihop.
Best of luck, Över och ut!
Citera
2010-09-27, 22:21
Medlem
Beeveels avatar
bra kritik, jag tar åt mig av allt ni säger och skissar på så pennan brinner =) konstigt nog så klagade ingen på mina misslyckade blings haha.

schutne - du tillför inte ett skit med att säga att det är fult, kom med konstruktiv kritik. berätta vad det är som gör det fult. lägg upp nått själv så ska jag berätta allt som du gjort fult istället

gretasnusk - ja det ska bli mer gata nu. har övat mycket på fames osv. ville inte skämma ut mig för mycket på gatan som alla små hortoys gör liksom =)
Citera
2010-09-27, 22:53
Medlem
Schutnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ower

H*n bad om kritik och jag sa vad jag tyckte, jag har inte sagt att jag gör saker bättre och jag behöver inte bevisa saker för det behöver jag?

Och Oluck jag gillar dig med och jag kan fixa skisser om jag vill men jag känner inte för att posta dom här bara =).

Edit: Beeveel nej kanske inte genom att säga bara att det är fult men jag sa öva mer
Citera
2010-09-27, 22:55
Bannlyst
Citat:
H*n bad om kritik och jag sa vad jag tyckte, jag har inte sagt att jag gör saker bättre och jag behöver inte bevisa saker för det behöver jag?

Och Oluck jag gillar dig med och jag kan fixa skisser om jag vill men jag känner inte för att posta dom här bara =).

Edit: Beever nej kanske inte genom att säga bara att det är fult men jag sa öva mer

Men om du nu ska vara så jävla nödvändig att skriva vad du tycker så gör det inte om någon jävla toy. Använd konstruktiv kritik istället för att "NÄÄÄ, SKIT FUL MAN1 ABO!"-stilen, som du inte kommer någonvart med.

Peace.
Citera
2010-09-27, 22:59
Medlem
Schutnes avatar
Okej då ska jag ge konstruktiv kritik på hans målning.

För det första så är skuggan fel nere på högra delen av H:et. Jag tycker det är fult när man blandar kantigt och runt vilket du gör i din piece, enligt mig skall du köra antingen eller. Jag tycker även att ditt val av färg inte föll MIG i smaken och får mina ögon att brännas.

Yo:Oluck, Ower, t0rsken
Citera
2010-09-27, 23:41
Medlem
tokiigs avatar
Citat:

Edit: Beeveel nej kanske inte genom att säga bara att det är fult men jag sa öva mer

Du har postat målningar här som är bra mycket keffare än den som snackas om. Kan Hålla med om att det inte var världens bästa pjäs, men du är på rätt väg.

Fortsätt skissa och måla så blir det nog fint!
Citera
2010-09-28, 00:18
Medlem
Schutnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tokiig
Du har postat målningar här som är bra mycket keffare än den som snackas om. Kan Hålla med om att det inte var världens bästa pjäs, men du är på rätt väg.

Fortsätt skissa och måla så blir det nog fint!

Man börjar ju tvivla på mänskligheten efter ett tag här inne för fan..... So fucking what om jag kanske inte lirar lika bra som den snubben, jag sa vad jag tyckte att jag inte gillade den sen om jag inte är lika bra gör ju ingen skillnad, bara för att jag är mindre bra betyder inte att jag vet mindre, eller? Du gör verkligen skäl för ditt nick!
Citera
2010-09-29, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beeveel
slänger upp en piece jag gjort på min vägg hemma som jag byggt själv

http://img697.imageshack.us/img697/8803/dsc00945zx.jpg

kritik uppskattas

Förvånad över hur bra highlightsen sitter på S:et där, bättre och cleanare lines än dom jag lyckas med..

Fortsätt att skissa och tänk på färgkombos, du går långt om du redan har den där cancontrollen i jämförelse med stilen, om man nu kan säga så.
Citera
2010-09-29, 22:24
Medlem
olucks avatar
andra piecen någonsin
http://forumbilder.se/Image.aspx?iid=2b92010102333f0ad
väldigt dåligt val av spot för man snubblade flera ggr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto