2009-02-02, 23:43
Medlem
Makas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epiC_110"
3dprylarna är en helt annan sak!
Läst mycket om dina '3d prylar' men inte sett dom, finns det nånstans man kan se dom?

Peace
Citera
2009-02-02, 23:58
Medlem
strawberrykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maka
Läst mycket om dina '3d prylar' men inte sett dom, finns det nånstans man kan se dom?

Peace
http://epicdesign.bilddagboken.se/
Citera
2009-02-03, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maka

Peace

haha, dom är inget o hurra för.. men ja hoppas på en fet utveckling 2009 - bara ja har råd o köpa färg!
Citera
2009-02-03, 22:06
Medlem
Makas avatar
Tyckte vissa var rätt...Epic! Skitsnyggt!
Citera
2009-02-03, 22:51
Medlem
haha extremt blandat resultat om du frågar mig, vissa saker skulle vem som helst kunnat gjort o vissa saker skulle nog enbart jag kunnat göra, även om dom kanske inte är så snygga alla gånger :P
Citera
2009-02-08, 18:01
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cDk123
Nästan rätt
slutade -99/00 typ och började lira igen i våras =)

..och ja jag vet att någon annan kör rack, och ja jag skiter i det och har inte några planer på att byta o.O

Känns det lönt att fortfarande köra samma tag då som en kille redan gjort sig smått känd på inom både bombing och tågscenen de senaste 10 åren då? Den riktiga Rack (dvs inte du) är både stilmässigt och kvantintetsmässigt ljusår före dig och har varit det dom senaste 10 åren. Du gör ju som du vill, tycker bara det måste kännas meningslöst för din egen skull..
Citera
2009-02-08, 21:17
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias
Känns det lönt att fortfarande köra samma tag då som en kille redan gjort sig smått känd på inom både bombing och tågscenen de senaste 10 åren då? Den riktiga Rack (dvs inte du) är både stilmässigt och kvantintetsmässigt ljusår före dig och har varit det dom senaste 10 åren. Du gör ju som du vill, tycker bara det måste kännas meningslöst för din egen skull..
Får ändå inte den bilden av honom att han är ute efter world wide fame, så för honom själv spelar det nog mindre roll.
Även om det riktiga Rack som du skriver har kommit upp sig bra mycket mer.
Citera
2009-02-09, 23:37
Medlem
Attjagorkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epiC_110"
haha extremt blandat resultat om du frågar mig, vissa saker skulle vem som helst kunnat gjort o vissa saker skulle nog enbart jag kunnat göra, även om dom kanske inte är så snygga alla gånger :P

Du verkar ju helt klart utvecklats, så länge du målar i samma tempo och testar nya saker kommer du vara nya Uzi (eller någon annan cool förebild) 2010.
Citera
2009-02-10, 00:07
Bannlyst
Mr Epic, Vart lär man sig denna speciella 3d stil som jag länge varit sugen på att försöka på? Finns det några basics osv som man ska utgå från och så?
Nån speciell sida eller kan kanske du ge mig en hint hur man sätter igång med sådana former?
Citera
2009-02-10, 00:27
Medlem
GzGurrzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mowwgli
Mr Epic, Vart lär man sig denna speciella 3d stil som jag länge varit sugen på att försöka på? Finns det några basics osv som man ska utgå från och så?
Nån speciell sida eller kan kanske du ge mig en hint hur man sätter igång med sådana former?

Epicsecret vettu
Citera
2009-02-10, 04:51
Medlem
Attjagorkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mowwgli

Tjaa.. Precis som du lär dig alla andra stilar: öva, öva, öva och öva. Tråkigt nog kan man inte säga "gör såhär sen blir du nya daim!".
Citera
2009-02-10, 09:24
Medlem
faixers avatar
lär dig 3d
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in