2008-10-19, 01:26
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skojarn_
äh de var den senaste :P
Säger inte mig så mycket, men ok.
Citera
2008-10-19, 13:10
Medlem
skojarn_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard_
Säger inte mig så mycket, men ok.

Haha ja men var snabb om vi säger så
Citera
2008-10-19, 13:12
Medlem
Pl0xans avatar
Citat:
Min senaste få höra lite kommentarer nu

http://img139.imageshack.us/my.php?i...935030fbk8.jpg

Jag digga den
Citera
2008-10-19, 18:46
Medlem
AXLETTIs avatar
Citat:
Min senaste få höra lite kommentarer nu

http://img139.imageshack.us/my.php?i...935030fbk8.jpg

Aber skriver redan en lirare sedan 04/05 ungefär...
http://www.fotolog.com/Aber1
Citera
2008-10-19, 19:10
Medlem
saturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AXLETTI
Aber skriver redan en lirare sedan 04/05 ungefär...
http://www.fotolog.com/Aber1
Vafan det är ju för fan ingen större deal om han kommer ifrån Vatican staterna, inte så att man kommer att missta dem två
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Du är dum på riktigt höll jag på att skriva, men jag ändrar mig, no offense, iaf har du missat något, Aber är från skåne.
Jag ber om ursäkt gravt, stryker överstående, har ju inte precis koll på någon målare, förutom kanske(Möjligtvis) att Owl är runt 40
Läste på hans Flogg Vatican City och allt var på eng så tog för givet
Edit: Satan, jag känner Owl ...
Senast redigerad av satur 2008-10-19 kl. 19:21.
Citera
2008-10-19, 19:15
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av satur
Vafan det är ju för fan ingen större deal om han kommer ifrån Vatican staterna, inte så att man kommer att missta dem två
Du är dum på riktigt höll jag på att skriva, men jag ändrar mig, no offense, iaf har du missat något, Aber är från skåne.
Citera
2008-10-19, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
ja jag sätter upp små klisterlappar med bävrar på bakom alla vägskyltar på söder jag har sattit upp 1200 st så nu ska jag få va med i en bok eftersom jag är en nyskapande ung rebell som utyttjar min chans till att kunna ta plats i det offentliga rummet även fast det är olagligt för det skiter jag i eftersom vart jag än går ser jag stora reklamskyltar för stora företag och sånt hatar jag eftersom dem har pengar och vanligt folk får inte en chans till att sätta upp sina egna budskap och meddelanden.

Ajuste jag tar mig själv och det jag gör på ytterst stort allvar det jag håller på med är en manifestation mot det kommersiella samhället där man aldrig får en chans att tänka själv.

haha jag måste ge dig den, det var faktiskt roligt!
Citera
2008-10-20, 17:20
Medlem
skojarn_s avatar
Aa

haha så du tror inte att vad du/ni drar så tror inte ni att nån annan drar de någon annastan med era dumma åsnor !
Citera
2008-10-20, 21:33
Medlem
Neffs avatar
Citat:
haha så du tror inte att vad du/ni drar så tror inte ni att nån annan drar de någon annastan med era dumma åsnor !

Säkert gör de det i många fall, män är målaren relativt känd och från sitt eget land tycker jag man bör (läs. ska) leta efter en ny signatur. Speciellt då man blivit upplyst om det i ett tidigt stadie och målaren i fråga är oceaner bättre.
Citera
2008-10-20, 22:29
Medlem
skojarn_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neff
Säkert gör de det i många fall, män är målaren relativt känd och från sitt eget land tycker jag man bör (läs. ska) leta efter en ny signatur. Speciellt då man blivit upplyst om det i ett tidigt stadie och målaren i fråga är oceaner bättre.

Och ?! Vem fan bryr sig ? :S Jag kanske började dra de före han också så du ska inte öpnna din käft om du inte vet nåt!
Citera
2008-10-20, 22:43
Medlem
smaksaks avatar
Citat:
Och ?! Vem fan bryr sig ? :S Jag kanske började dra de före han också så du ska inte öpnna din käft om du inte vet nåt!
Haha du är inte så bra på att diskutera, va?
Citera
2008-10-20, 22:58
Medlem
va har hänt dom senaste 3 månaderna här? surar alla ihop för att vintern närmar sig eller?

börjar ju likna whoa föfan, låt det inte sjunka så lågt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in