2008-06-02, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yehaaaaa
Crap. En stor svart bajskorv på vit rollerbakgrund.

Sedan så tycker jag inte att du ska skryta om din cancontrol då den tyvärr är riktigt dålig.

No offence..

Jag vet att det ser ut som skit, jag är själv inte nöjd. O nej, ja har inte skrytit om min CC, ja sa bara att det var o öva upp den om man ville ha smala lines.

Tyck precis vad du vill, ja målar endå inte för din skull o dessutom tar jag endast det du säger som positiv kritik, men bra försök!
Citera
2008-06-02, 16:48
Medlem
fartfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epiC_110"
Jag vet att det ser ut som skit, jag är själv inte nöjd. O nej, ja har inte skrytit om min CC, ja sa bara att det var o öva upp den om man ville ha smala lines.

Tyck precis vad du vill, ja målar endå inte för din skull o dessutom tar jag endast det du säger som positiv kritik, men bra försök!

vadå negativ kritik ger ju också lärdom, så du tar bara åt dig av dom som säger : oh va fint jag vill vara som du. jag kanske har missförstått dig men de låter rätt skumt de du skriver
Citera
2008-06-02, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neff
Det snyggaste med den där var lätt texten till höger

Indeed!
Citera
2008-06-02, 21:50
Medlem
Pl0xans avatar
Citat:
Nytt från idag..

I Hate When It Gets Fucked Up!

http://farm3.static.flickr.com/2151/...fa59a337_b.jpg

Vad använde du för färg när du gjorde skuggan på texten på höger sidan såg fett nice ut
Citera
2008-06-02, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fartface
vadå negativ kritik ger ju också lärdom, så du tar bara åt dig av dom som säger : oh va fint jag vill vara som du. jag kanske har missförstått dig men de låter rätt skumt de du skriver

Läs om, läs rätt...

Jag tar det han säger som positiv kritik (alltså att det han säger är bra för mej, även om det var negativt menat).. que?
Citera
2008-06-02, 22:32
Medlem
yehaaaaas avatar
Citat:

Förstår dock inte varför du vill skämma ut dig genom att ladda upp saker som inte ens du själv är nöjd med
Citera
2008-06-02, 22:34
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
Förstår dock inte varför du vill skämma ut dig genom att ladda upp saker som inte ens du själv är nöjd med

För att få tips antar jag...
Citera
2008-06-02, 22:41
Medlem
MysigaBrallors avatar
Citat:

För att få kritik möjligtvis?
Citera
2008-06-02, 23:18
Medlem
Citat:

För den här tråden är bara till att skryta i!
Citera
2008-06-03, 14:02
Medlem
Pl0xans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pl0xan
Vad använde du för färg när du gjorde skuggan på texten på höger sidan såg fett nice ut

Inge svar ;(?
Citera
2008-06-03, 14:03
Medlem
Citat:

Kanske för att bevisa att jag helt enkelt inte är bäst?

Eller för att jag vill ha kritik o tips?
`
ploxan: magic black
Citera
2008-06-03, 14:27
Medlem
Pl0xans avatar
Citat:
ploxan: magic black

Tack så mycket
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera