2008-06-01, 20:20
Medlem
Neffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epiC_110"
Nytt från idag..

I Hate When It Gets Fucked Up!

http://farm3.static.flickr.com/2151/...fa59a337_b.jpg

Det snyggaste med den där var lätt texten till höger
Citera
2008-06-01, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neff
Det snyggaste med den där var lätt texten till höger

Det och "blodstänken"!

Epic, hur fan gör du stänken?
Citera
2008-06-01, 20:48
Medlem
Rands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distress
Det och "blodstänken"!

Epic, hur fan gör du stänken?

Kast med pensel om jag inte vill minnas fel.
Gjorde väl så på en bakrund förut lr nåt..
Citera
2008-06-01, 22:35
Medlem
Till bakgrund på andra målningar har ja kört med mörk väggfärg o kastat upp med nån jävla plastkåpa till en moped eller liknande skrot, men det mesta funkar

Nu tog jag ett lock till en sprayburk o lvl5 som ja sprutade ett tag i locket med, sen är det bara kasta på färgen! Antingen blir de fucked up eller så blir de snyggt då o då..
Citera
2008-06-01, 22:41
Medlem
Citat:
Till bakgrund på andra målningar har ja kört med mörk väggfärg o kastat upp med nån jävla plastkåpa till en moped eller liknande skrot, men det mesta funkar

Nu tog jag ett lock till en sprayburk o lvl5 som ja sprutade ett tag i locket med, sen är det bara kasta på färgen! Antingen blir de fucked up eller så blir de snyggt då o då..

Det blir ju svårare att hitta passande skrotbit nu när dom spärrat av nästan hela skiten.
Men får testa lockgrejen!
Citera
2008-06-01, 22:49
Medlem
Citat:
Det blir ju svårare att hitta passande skrotbit nu när dom spärrat av nästan hela skiten.

Hahah, ja men på helgerna är de bara o klättra över, då jobbar dom endå inte.. Det är på dagarna, o då är de bara säga att man inte visste för det vart lagligt innan. Man blir bara utkastad då!

Lock till rollerburk funkar oxå bra.. blanda färgen med vatten så drippar det mer, nu snackar vi rollerfärg asså!
Citera
2008-06-01, 22:53
Medlem
Citat:
Hahah, ja men på helgerna är de bara o klättra över, då jobbar dom endå inte.. Det är på dagarna, o då är de bara säga att man inte visste för det vart lagligt innan. Man blir bara utkastad då!

Lock till rollerburk funkar oxå bra.. blanda färgen med vatten så drippar det mer, nu snackar vi rollerfärg asså!

Okej , men roligt att vara halvfärdig med en piece man pillat på ett tag och sen bli utslängd av en jäkla gubbe... Precis när dom spärrat av området kröp jag och en kompis under en av grindarna och då kom en gubbe och var ARG!
Citera
2008-06-01, 23:33
Medlem
RogerWallenbergs avatar
Citat:
Nytt från idag..

Stenhård, älskar när folk går lite utanför och gör sånt där
Vad använder man för att göra sådär smala tags, som dessutom smalnar av som om man använt en "sneskuren" penna?
Citera
2008-06-01, 23:43
Medlem
MysigaBrallors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RogerWallenberg
Stenhård, älskar när folk går lite utanför och gör sånt där
Vad använder man för att göra sådär smala tags, som dessutom smalnar av som om man använt en "sneskuren" penna?

Antagligen en smallcap, tex Level 1.
Citera
2008-06-02, 01:53
Medlem
Relevants avatar
Citat:

Oft: Spärrat av? :O Är det inte lika stort längre?
Citera
2008-06-02, 09:47
Medlem
Nepp det är inte alls lika stort längre, hela väggen ut mot vattnet o bakom första det stora elskåpet är avspärrat nu.. Ungefär hälften kvar, men det går köra på helgerna där ute eftersom dom inte jobbar då.. Dock är väggarna ganska förstörda för dom har lagt timmer emot på sina ställen där ute!

Jag använder endast LVL 1 cap, sen är det cancontroll som gäller.. Bara o öva
Citera
2008-06-02, 11:11
Medlem
yehaaaaas avatar
Citat:
Nytt från idag..

Crap. En stor svart bajskorv på vit rollerbakgrund.

Sedan så tycker jag inte att du ska skryta om din cancontrol då den tyvärr är riktigt dålig.

No offence..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in