Vårsol så jag fyllde väskan med burkar och med skissen i hand traskade jag iväg till en avlägsen tunnel och gjorde min FÖRSTA(!) piece tyvärr vart idén med den orangea bakgrunden ingen vidare så lite överseende tack!
Skuggorna blev cp på den sista, ja tänkte göra en orealistisk sak med ljus från flera håll, dock ser de bara konstigt ut, nu vet ja de till nästa gång!
Skuggorna blev cp på den sista, ja tänkte göra en orealistisk sak med ljus från flera håll, dock ser de bara konstigt ut, nu vet ja de till nästa gång!
Better luck next time!
Rätt soft steez ändå. Tror du kan bli grym om du fortsätter o gör avancerat shit sen.
sen har du vell laddat upp nån fbs grejj om jag inte minns fel. men jag kan ju ha fel :P
Jo så sätt har du rätt, men detta är en ordentlig med kärlek i.. de andra vill jag lägga bakom mig som "myten som trodde han var duktig på något" och istället jobba på "myten som försöker bli duktig"
La diverse sysslor åt sidan och begav mig ut längst spåret för lite kladdande...
Väggen hade behövt rollfärg men resultatet känns ändå helt okej. E:ets sista del skulle kunna bli tightare och fixas till lite, C borde få någon härlig twist, vad får vi se i framtiden...
Vad tycker ni?
La diverse sysslor åt sidan och begav mig ut längst spåret för lite kladdande...
Väggen hade behövt rollfärg men resultatet känns ändå helt okej. E:ets sista del skulle kunna bli tightare och fixas till lite, C borde få någon härlig twist, vad får vi se i framtiden...
Vad tycker ni?
Vad tycker ni?