bilderna blev inte bra, blixten fucka upp allt, och utan så blev det mörkt och skit.
iaf, hyffsat nöjd, men kan lägga till att highlightsen blev totalfuckade. enbart gas i den cannan blev ju nån sorts "effekt" iaf.
Fast brukar mest läggas feta grejer på fames, uppskattas inte att toys kommer och kladdar över dessa...
men orka. fames och lagligt är samma skit visst man behöver inte gå över om de finns annan plats men vafan lipa över att man blir spittad på ett fame är ju lika löjligt som att gnälla om nån skulle köra över en lagligt. tkr de låter mkt vist att börja på fames om man inte har tillgång till lagliga väggar.
Jo, skissa kan jag, det är bara det att jag behöver cc
Men jag är inte överseriös direkt heller, det är inget jag står i en timme för bara för att det ska bli ett extra rakt streck, jag gör det för adrenalinet och för att synas ;p
Jo, skissa kan jag, det är bara det att jag behöver cc
Men jag är inte överseriös direkt heller, det är inget jag står i en timme för bara för att det ska bli ett extra rakt streck, jag gör det för adrenalinet och för att synas ;p
man vill ju inte synas när man gör fula saker :O ska man visa upp sig ska de ju se hyffsat ut iaf
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!