2016-07-16, 12:04
Medlem
psaks avatar
Citat:
Citat:
2 Omen
Gammal film. Säkert från 70-talet. Den handlar om djävulen och en unge som är hans son. Det händer en massa skit där också. Vill man bli lite smårädd ska man se denna. Superfilm.

Citat:
3 Det (It)
Det är en clown i ett litet samhälle i USA som hittar på saker som inte är så himla roliga. Det är mycket skit han håller på med. Har ihjäl folk bland annat. Har man clownfobi kan man avstå denna. Film efter bok av Stephen King. Han är en bra gubbe.

Citat:
8 Alla helgons blodiga natt
Det handlar om en barnvakt på Alla helgons dag. Det händer riktigt mycket skräck för henne. Det räcker att säga så.
Det är Glenn det Mannen av folket.

Ett annat garv jag fått av honom är när han berättade om tiden i Fiorentina när han en gång skulle få nytta av sin elektrikerbakgrund och pga svårigheter med den italienska elkartan gjorde kortslutning i hela huset.
Citera
2016-07-24, 02:08
Medlem
ArneIIIs avatar
Känns som om "spökskrivare" i detta fall snarare betyder renskrivare. Glenn mejlar in sina tankar till redaktionen varje vecka och någon kortar ner, rättar stavfel/tempus/ syftningsfel...tja vad det nu kan vara.

Eller, varje vecka drar Glenn och en GT-jounalist ett par bärs på Paddington och där tjôtar Glenn fram veckans krönika som sedan skrivs av journalisten.
Citera
2016-07-24, 02:13
Medlem
kraftfoders avatar
Jag ölade med Glenn H, Glenn S och Torbjörn N en gång på nittiotalet, här i Göteborg. Deras favoritöl var Pripps Blå och Pripps Fat. Synd att Pripps Fat försvann, go vardagsöl!
Citera
2016-07-30, 20:27
Medlem
DrLECTERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Vi är många som tycker som Hysén. Jag hoppas också att det går åt helvete för den bosniske zigenaren Zlatan.
En idiot färdas sällan ensam. Gå hem och klia Hysén i röven då.
Citera
2016-07-30, 21:00
Medlem
JoeDevolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Jag ölade med Glenn H, Glenn S och Torbjörn N en gång på nittiotalet, här i Göteborg. Deras favoritöl var Pripps Blå och Pripps Fat. Synd att Pripps Fat försvann, go vardagsöl!

Torbjörn känns inte som någon ölgubbe. De andra två däremot... Kommer ihåg när SVT följde Glenn S under någon dag i Bergamo och Glenn gick bakom bardisken och fyllde sitt glas själv när ingen bartender var i närheten. Han är väl knappast gud där, men kanske en av apostlarna, så det var nog ingen som opponerade sig.

Om inte Glenn H var en ölgubbe innan sejouren till Pool, så blev han det där. Idag är det nog strikta alkoholregler för miljonärerna i premier league. Det var det knappast på Glenns tid. Kom inte Paul Merson ut som alkis? Ordinarie i både Arsenal och landslaget.

Sköna gubbar är de alla tre.
Citera
2016-08-05, 08:44
Medlem
mishimas avatar
Det här var lite kul. Svärson Andreas Drugge kommenterar senaste krönikan.

https://twitter.com/Drugge10/status/761449335028584448

Missförstånd mellan han och spökskrivaren?
Citera
2016-09-01, 03:56
Medlem
DrLECTERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Ja, fy fan vad Hysén hatar Zlatan, bara läs vilket hat han spyr ut:

– Jag hade ju hellre sett honom i Liverpool, för det är ju en ruggigt bra fotbollsspelare.

Hur blir det att se honom mot Liverpool?

– Det blir kul som fan. Jag hoppas ju att det går åt helvete för honom varje gång, säger Hysén och skrattar innan han fortsätter:

– Nej, men det är roligt att han kommer dit. Man har funderat i alla år på om han klarar engelsk fotboll och det tror jag absolut han gör. En sådan fotbollsspelare klarar sig överallt.

http://www.gp.se/sport/fotboll/glenn...vete-1.3446309

En ruggigt bra spelare som klarar sig överallt, enligt Hysén. Att han bara vågar såga någon på det viset!!!

Egentligen är det bara ett knep av tidningen för att sälja lösexemplar.
De agerar likt horor kring allt som händer.
Glenn säger ju att Zlatan är en ruggigt bra spelare så tidningen har ju helt fel överskrift - i så fall.
Det var väl menat som ett skämt för att gamle Hysén skulle få komma till tals.
Men då får han fanimej kosta på sig ett leende nån gång. Han utstrålar en sorts kaxighet och kaxiga människor lider oftast av dålig självkänsla.
Glenn - Gå i frid.
Vi ses på kyrkogården.
Citera
2016-09-01, 03:57
Medlem
DrLECTERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0we
Han menade bara att det skulle gå åt helvete för Zlatan när han spelade mot Liverpool. Ett rätt så typiskt glenn-uttalande.
Han kunde ju kosta på sig ett leende om han nu skojade.
Jag trodde inte han kunde det.
Citera
2016-11-21, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder

Tycker synd om dig. Glenn Hysén är ett riktigt äckel!
Citera
2016-11-21, 02:16
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rn.m
Tycker synd om dig. Glenn Hysén är ett riktigt äckel!
På vilket sätt?
Citera
2017-06-24, 10:23
Medlem
Min brors kusins avatar
Glenn Hysén, "Jag har alkoholproblem"

http://www.gp.se/sport/glenn-hys%C3%...blem-1.4384561
Citera
2018-07-23, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
Glenn Hysén, "Jag har alkoholproblem"

http://www.gp.se/sport/glenn-hys%C3%...blem-1.4384561

Det har han väl fortfarande ? De intervjuer där den mediekåta gubben ställt upp i om ämnet kan man ju läsa och förstå att han lever i förnekelse. Nej,JAG är inte alkoholist. Andra goa gubbar men INTE jag typ. Sen är det ju ödets ironi att han ska leda andra in i fördärvet med betting på nätet genom att vara nån typ av maskot/pajas för Unibet tror jag.

En märklig kuf är han i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in