Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2007-07-30, 13:58
Medlem
Tjackies avatar
har 100 ziprasidon vad fan e g=ghelvetet at det for skit??????????????????????? ere vart atyty alnvenda????? DVS FLUNMMMMAAAAAAAAAAAA Pa
Citera
2007-07-30, 14:01
Medlem
High Lifes avatar
Ursäkta?
Citera
2007-07-30, 14:03
Bannlyst
Tyyyyyyyp Skitballt KÄka Allihopa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ELLER PROVA SÖKFUNKTIONEN TYP EFTER RUSET AVTAGIT!???????????????
Citera
2007-07-30, 14:03
Medlem
Tjackies avatar
jag ver on nursakt men e he;t Zzzzzzzzzonkad nu har svrt a skriva
fragabn e jaghar Ziprasidon 100 st sja ja slangha don eller ere at att ha i komb i stavar oh roppas o skprit??? svara frt
Citera
2007-07-30, 14:04
Medlem
StorMammas avatar
Till drogakuten.

TS vill veta vad det är han har i sin ägo, helt enkelt.
Citera
2007-07-30, 14:06
Medlem
Tjackies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollkarlen.
Tyyyyyyyp Skitballt KÄka Allihopa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ELLER PROVA SÖKFUNKTIONEN TYP EFTER RUSET AVTAGIT!???????????????

ja har sokt dAT kan nagon svara osh skulle skiva sanna inlad jag vill veta nu nu nu n8 nu! snalla hjlpa mig hittar inte ett skit pa fass va de e klassat som eller om de vrt
Citera
2007-07-30, 14:13
Medlem
StorMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackie
ja har sokt dAT kan nagon svara osh skulle skiva sanna inlad jag vill veta nu nu nu n8 nu! snalla hjlpa mig hittar inte ett skit pa fass va de e klassat som eller om de vrt

Tjackie,

Gå och lägg dig nu.

INGEN kan tyda vad du skriver, och fortsätter du så kommer nog tråden att låsas.
Citera
2007-07-30, 14:14
Medlem
EvelKnievels avatar
Ämnet Ziprasidon finns i läkemedlet Zeldox.

Kemiskt namn: 5-[2-[4-(1,2-Bensisotiazol-3-yl)-1-piperazinyl]etyl]-1,3-dihydro-6-kloro-2H-indol-2-on
Citat:
Vad används ZELDOX för?
Zeldox används för att behandla schizofreni.

Zeldox används också för att behandla maniska eller blandade tillstånd vid manodepressiv (bipolär) sjukdom.
Citera
2007-07-30, 14:21
Medlem
The Masters avatar
Fan vad patetisk "sepåmig"-tråd! TS kan stava till läkemedelsnamnet klockrent men kan fan inte stava till vanliga ord.
Citera
2007-07-30, 14:45
Medlem
Tjackies avatar
jag kompierar och klutrar in tack for sbaret=

ZiprasidonZiprasidonZiprasidonZiprasidonZiprasidon ZiprasidonZiprasidonZiprasidonZiprasidon set du nuuuuuuuuuuuu hut de gar till
Citera
2007-07-30, 14:48
Bannlyst
Som sagt - han stavar klockrent till läkemedelsnamnet (fetstilt till och med) men annars är inte ett jävla ord rätt.

Känns inte trovärdigt...
Citera
2007-07-30, 16:10
Medlem
Tjackies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cruelstein
Som sagt - han stavar klockrent till läkemedelsnamnet (fetstilt till och med) men annars är inte ett jävla ord rätt.

Känns inte trovärdigt...

va fdan hr du ragit ja KOPIERAR

prasidonZiprasidonZiprasidonZiprasidonZiprasidon ZiprasidonZiprasidonZiprasidonZiprasidonprasidonZi prasidonZiprasidonZiprasidonZiprasidon ZiprasidonZiprasidonZiprasidonZiprasidonprasidonZi prasidonZiprasidonZiprasidonZiprasidon ZiprasidonZiprasidonZiprasidonZiprasidonprasidonZi prasidonZiprasidonZiprasidonZiprasidon ZiprasidonZiprasidonZiprasidonZiprasidonprasidonZi prasidonZiprasidonZiprasidonZiprasidon ZiprasidonZiprasidonZiprasidonZiprasidonprasidonZi prasidonZiprasidonZiprasidonZiprasidon ZiprasidonZiprasidonZiprasidonZiprasidonprasidonZi prasidonZiprasidonZiprasidonZiprasidon ZiprasidonZiprasidonZiprasidonZiprasidonv
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in