Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-07-30, 16:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackie
va fdan hr du ragit ja KOPIERAR

prasidonZiprasidonZiprasidonZiprasidonZiprasidon ZiprasidonZiprasidonZiprasidonZiprasidonprasidonZi prasidonZiprasidonZiprasidonZiprasidon ZiprasidonZiprasidonZiprasidonZiprasidonprasidonZi prasidonZiprasidonZiprasidonZiprasidon ZiprasidonZiprasidonZiprasidonZiprasidonprasidonZi prasidonZiprasidonZiprasidonZiprasidon ZiprasidonZiprasidonZiprasidonZiprasidonprasidonZi prasidonZiprasidonZiprasidonZiprasidon ZiprasidonZiprasidonZiprasidonZiprasidonprasidonZi prasidonZiprasidonZiprasidonZiprasidon ZiprasidonZiprasidonZiprasidonZiprasidonprasidonZi prasidonZiprasidonZiprasidonZiprasidon ZiprasidonZiprasidonZiprasidonZiprasidonv

Ja...jag ser....men min intution säger mig ganska mycket här....man missar väl fan inte varenda ord!
Citera
2007-07-30, 16:20
Medlem
Tjackies avatar
tygliken gor jag d irjkar ej anstrengva mig
gnsllspik:evilgrin39ta inet tjack dy klarat inte av der du blir oPARANOID
Citera
2007-07-30, 17:22
Medlem
likeithards avatar
precis som vissa gjorde när man var valp.

dvs dom stavade fel med mening när dom skrev sms för att det skulle synas att dom var fulla!

personligen tycker jag det känns patetiskt att medvetet stava slarvigt, av den enkla anledningen anstränger jag mej mer när jag är full etc - just för att ingen ska få för sej att jag är en attention whore.

för att återgå till trådämnet; ingen kommentar.
Citera
2007-07-31, 00:41
Medlem
jo, pinsam faktist..
Citera
2007-07-31, 02:22
Medlem
andreas_nilssons avatar
Haha gott folk gå och fördöm någon annan, har ni själva någon gång försökt skriva på stora mängder flödder(får man anta)?
Citera
2007-07-31, 06:18
Medlem
LittleDaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andreas_nilsson
Haha gott folk gå och fördöm någon annan, har ni själva någon gång försökt skriva på stora mängder flödder(får man anta)?

Kan man inte skriva så skit i de då!! Så lätt är de!!
Citera
2007-07-31, 13:05
Bannlyst
Lås tråd, tack!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem