Tror jag tappat den här förmågan... iaf när man pratar med polare om det så låter det ganska uppenbart. Det kan ha sina anledningar.. receptbelagda starka mediciner..sover aldrig, bland annat. Detta är inget ja grubblar över alls utan mer tvärtom skiter i då det är mitt absolut minsta problem, om det ens räknas till problem. men det kan vara bra att veta...
Får folk egentligen bilder i huvudet om man tänker på nån nära, kompis tex. där man ser hur den ser ut? Jag kan i princip glömma bort hur polare ser ut fast jag träffat denne dagen innan, kommer inte upp nån bild eller liknande alls i huvudet. Som jag har för mig att det gjorde för en massa år sen. om man tänker på george bush som man sett en miljon gånger på tv så kan jag bara på ett svagt ungefär tänka mej hur han ser ut tills jag ser han?
kanske drömmarna kan ha nåt samband här... de drömmar jag drömmer är inte klara överhuvudtaget.. mer som att man sovit och tänkt saker i skallen utan att riktigt "drömt". och när man vaknar vet jag ungefär väldigt svagt undermedvetet vad jag "drömt" för att de gånger jag väl kommer ihåg de, glömma efter ett par minuter...
detta kanske är en riktigt korkad tråd, lär väl märka

. men iom att jag tror jag hade väldigt starka drömmar och bilder i skallen för en massa år sedan så frågar ja här.