2007-07-29, 15:56
Bannlyst
har sjuklig ångest ibland och läkaren vägrar skriva ut hjälpande mediciner, jag har fått efexor som är antidepresivt o det kommer hjälpa mig, men innan det börjar verka med full effekt såtr jag inte ut med min ångest, och ataraxen hjälper inte, funderar på att fixa benso illegalt..

vad kostar det och hur svårt är det?? bor i malmö..l
Citera
2007-07-29, 20:59
Medlem
AllmäntOupptäcks avatar
Det beror ju väldigt mycket på vad du ska ha, men om vi säger att du ska fixa xanor mot ångesten så kostar det väl mellan 10-20 kr st i st och billigare om du köper många. Lätt vet jag inte om det är att fixa, men det är väl lätt om du känner rätt folk
Citera
2007-07-29, 21:32
Medlem
Avgrunds avatar
har du verkligen problem med kraftig ångest tror ja du kommer få benzo!
men ja en stor varning för beroendet du antagligen kommer utveckla det är INTE trevligt kan ja berätta. kan säga att ett liv utan vanliga antidepressiva,ssri och liknade kan bli svårt när du väl har gått på det länge.
ja själv försöker sluta med zoloft 100mg och ja mår väldigt dåligt och det är möjligt att ja måste börja ta skiten igen för att orka med livet, har gått 2år på först cipralex sedan zoloft och fan har ja inte en depression längre men ändå mår ja dåligt när ja slutar med medicinen.

jaja jävla moralgubbe ja har blivit på senaste men det känns som att man måste upplysa om baksidan med droger istället för att gloriferia det allt för mycket.
Citera
2007-07-29, 21:56
Medlem
AllmäntOupptäcks avatar
äsch det är faktiskt skillnad på droger och droger men tycker att det är bra att du ger lite konkreta förslag på vad som händer när man tar benso länge!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in