2007-07-31, 15:21
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikh
Zyklonburkar kan aldrig bli HMF, hur långt man än drog det. Och mongoloider skyddas inte under lagen om HMF, dock kan de göra så om deras ras/tro eller sexuella läggning faller inom de grupper som omfattas av HMF. Vidare så beror nog en del missar där inlägg är HMF på den mänskliga faktorn.

/mvh Ikh

Tryck upp bilden på en T-shirt och se hur länge du får fortsätta att sälja kopior av den... Beroende på var du står så kan det gå väldigt fort innan polisen kommer...
Citera
2007-07-31, 15:35
Medlem
Golonkas avatar
Jag fick aldrig klart för mig när det gällde en fråga jag ställde: Är inte den karaktäristiska hälsningen med utsträckt hand, s.k Führergrüss, att betrakta som HMF enligt lagens bokstav? Jag har för mig att folk som heilar kan plockas in av polisen....
Citera
2007-07-31, 23:00
Medlem
Golonkas avatar
Jag kommer att fortsätta bumpa denna tråd tills dess de av Fet-Evert ställda frågorna får ett svar och tills dess jag får en reaktion från moderatorer eller admin på de förslag som ställts när det gäller HMF-avstängningar. Det är snart två veckor sedan och fortfarande råder envis tystnad.... Vad är syftet med detta ignorerande?
Citera
2007-08-03, 01:00
Medlem
Golonkas avatar
OCH BUMP!!! Kom igen nu! Det här börjar bli löjligt, för faaaaan! Hur svårt kan det vara att redovisa ett jävla beslut?

Och när det gäller mitt speciella ärende i Feedback: Varför kan de frågor andra användare ställer inte besvaras med annat en en massa Bosse Ringholm-svar? Och varför kan jag själv inte posta frågor i tråden om ärendet?
Citera
2007-08-03, 10:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
OCH BUMP!!! Kom igen nu! Det här börjar bli löjligt, för faaaaan! Hur svårt kan det vara att redovisa ett jävla beslut?

Och när det gäller mitt speciella ärende i Feedback: Varför kan de frågor andra användare ställer inte besvaras med annat en en massa Bosse Ringholm-svar? Och varför kan jag själv inte posta frågor i tråden om ärendet?

Ta det lugnt. Pellefant är tillbaka och kan nog reda ut ett och annat åt dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in