2007-07-29, 12:26
Medlem
Aftonbladet idag : 46-årig kvinna mördad av ....

Den avlidne kvinnan ska ha varit den häktade mannens flickvän.
Han ska ha mördat henne genom ett trettiotal knivhugg.
Den häktade mannen ska vara finländsk.
Någon som vet mer om saken ?
Citera
2007-07-29, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flickans mamma
Aftonbladet idag : 46-årig kvinna mördad av ....

Den avlidne kvinnan ska ha varit den häktade mannens flickvän.
Han ska ha mördat henne genom ett trettiotal knivhugg.
Den häktade mannen ska vara finländsk.
Någon som vet mer om saken ?

Det mesta som finns att veta har du skrivit, enligt vad jag hört skar han halsen av henne och stoppade ett par knivar i kroppen...

Sades även något om att han var dömd för dråp för ett par år sedan i Finland.

Finne + Kniv + sprit = farligt.
Citera
2009-06-01, 01:23
Medlem
ivo420s avatar
förlåt för att jag drar upp gammal tråd, men.. det ar min kusin ni talar om.. stammer att han suttit för dråp i finland.. ja han ar finsk..det var spriten som fucka hans hjarna.. sitter 18år i finland nu... kanns overkligt det han gjorde för han ar den snallaste skönaste mannen nar han ar nykter.. bodde med honom och min bror i storvreten ca halvår innan detdar hande.. borde kanske inte namna detta men... anledningen till att han döda henne var för att hon skulle lamna honom för en annan, o hon bad honom packa o dra..(han flyttade över till henne ett tag efter dom traffats, hon bodde i porten brevid..) så han flippa på det huvudet full med sprit.. riktigt javla idiotiskt det han gjorde... man som slår kvinnor ar de varsta jag vet, annu mer kvinnomord...men trotts det han gjorde så alskar jag honom och vantar tills han blir fri..hoppas bara ingen klipper honom i fangelset.. dock ar han stor, bodybuilder, så han kan försvara sig... fick brev från honom för nån månad sen, han blev utvisad till finland och ska sitta dar 18år.. har fortfarande inte besvarat brevet, vet inte riktigt vad jag ska skriva... men svarar snart.. vill att han ska veta att jag inte hatar honom för hans misstag...
Citera
2009-06-01, 01:28
Medlem
ivo420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykopatkjell
Det mesta som finns att veta har du skrivit, enligt vad jag hört skar han halsen av henne och stoppade ett par knivar i kroppen...

Sades även något om att han var dömd för dråp för ett par år sedan i Finland.

Finne + Kniv + sprit = farligt.

han skar inte halsen av henne...inte vad jag fick veta iaf.. dock narmare 60talet hugg i kroppen.. javla idiot fan nu börja jag tanka som fan på allt... fattar inte varför han var så DUM!!!!!!!!!
Citera
2009-06-03, 14:34
Medlem
johnjohns avatar
Oavsett hur han gjorde så är hon död och vi kan bara hoppas att han blir mördad i finkan=en idiot mindre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in