2007-07-29, 05:09
Medlem
ctheys avatar
tja
har snackat kört lustgas vid olika tillfällen . och när jag talar om de för mina polare typ så blir dom värsta negativ och säger att de sabbar mina hjärnceller.
Denna är kanske sant men jag har läst FAQ under skador och risker, står inget om det med hjärnceller.

aja med denna posten så vill jag veta om det dödar hjärnceller eller om de har några andra skador som inte näms i FAQn
Citera
2007-07-29, 05:12
Medlem
Folköls avatar
Nej lustgasen dödar inga hjärnceller. Men ifall du kör flera patroner utan att andas riktig luft i mellan varven kan du få syrebrist vilket är inte det skonsammaste för de små grå.
Citera
2007-07-29, 05:14
Medlem
ctheys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folköl
Nej lustgasen dödar inga hjärnceller. Men ifall du kör flera patroner utan att andas riktig luft i mellan varven kan du få syrebrist vilket är inte det skonsammaste för de små grå.

hehe okej, jag har en "kompressor" ( eller va fan de heter) från BongsRus som man bara kan ladda med 1 patron
Citera
2007-07-29, 10:07
Medlem
negerbarns avatar
Med risk för att låta tråkig, så säger jag att alla frågor ang. enbart lustgas och dess effekter/skaderisker skall tas i FAQ:n.
Citera
2007-07-29, 11:38
Bannlyst
Det kan lida till B-12-brist. Ska du ta mycket så kan du ju äta tillskott av det. Jag tog en jävla massa lustgas och butangas i min yngre tonår, alltså abnorma mängder, och har precis fått utskrivet jättestarka B-12-vitaminer och fyttihelvete, vad bra jag mår nu! Men de är verkligen svindyra, så ät gärna lite extra B-12 så du inte åker på den kostnaden senare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in