2007-07-28, 23:36
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Kan man ha dem till nåt, vet att det inte går att trippa. Men kan man boosta nåt med dem? Funkar de att sova på?

Eller bara att slänga?
Citera
2007-07-29, 00:51
Medlem
StorMammas avatar
Det är bara vanliga antidepressiva.

Jag tror inte ens att du blir trött på dem.
Citera
2007-07-29, 08:56
Medlem
sparkfots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorMamma
Det är bara vanliga antidepressiva.

Jag tror inte ens att du blir trött på dem.

Jodå, man blir väldigt trött av dem! Mer trött än remeron enligt mig.

Däremot så är 10mg väldigt lite. Jag har aldrig tagit under 60mg för att sova. 30mg är dock lagom för de flesta.
Citera
2007-07-29, 09:49
Medlem
Lämna in dom på apoteket
Citera
2007-07-31, 17:42
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Tack för svaren.

De funkar nog lite för sömnen. Tog fyra st och sov 12 timmar, brukar jag inte göra annars. Skönt att sova ut iaf.
Citera
2009-09-01, 20:13
Bannlyst
Fick ett par sådana här för att testa en ny medicin, den skulle tydligen hjälpa mot min ångest och mina sömnproblem. Det gör den inte. Någon annan som har upplevt samma sak? Det enda jag har haft innan är Sertralin som gjorde mig apatisk till allt och Atarax som jag inte heller blev trött på.
Citera
2009-09-01, 20:50
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PoeticJustice
Fick ett par sådana här för att testa en ny medicin, den skulle tydligen hjälpa mot min ångest och mina sömnproblem. Det gör den inte. Någon annan som har upplevt samma sak? Det enda jag har haft innan är Sertralin som gjorde mig apatisk till allt och Atarax som jag inte heller blev trött på.
Dom är helt kassa för ångest, sömn, och depression enligt mig. Har inte märkt någonting...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in