• 1
  • 2
2007-07-28, 23:19
Medlem
Nakenfoton på tjejer är ju populärt för killar.

Men är nakenfoton på killar populärt för tjejer?
Citera
2007-07-28, 23:21
Medlem
zezilias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjukissnutte6
Nakenfoton på tjejer är ju populärt för killar.

Men är nakenfoton på killar populärt för tjejer?

Nä jag tycker båda könen är sexigast med lite klädesplagg på så man får fantisera sig till resten. Mannens organ är mycket ståtligt och vackert men inget som jag börjar tokonanera till direkt. Däremot kan en muskelhunk med blommiga kalsonger och en rejäl bula få igång pillfarten.
Citera
2007-07-28, 23:21
Medlem
ja hoppas inte det blir nya flugan iaf
Citera
2007-07-29, 11:05
Medlem
Japp, ruskiga exemplar, ångrar att jag klickade, urk.
Vad jag minns så fanns det en tidning som hette Playgirl förr, den kan det tänkas att jag bläddrat i ..

Män är vackra och jag tittar gärna på dem, men föredrar att se den riktiga utgåvan om man så säger, gärna rakt framför mig, inte några jäkla fotografier.
Citera
2007-07-29, 11:31
Medlem
zezilias avatar
Förr i världen brukade jag gå in på menonthenet.com. Där finns allt för alla smaker men numera ger det mig 0 att kolla på nakenbilder.
Citera
2007-07-29, 13:58
Medlem
Thetawaves avatar
jag håller med nån som skrev tidigare i tråden, det är rätt tråkigt med helnaket, men har han snygg kropp och kanske ett par boxers eller nåt så...
Citera
2007-08-09, 20:37
Medlem
Nakenchocks avatar
Helnakna bilder på killar är ointressanta för mig. Det är kläderna som gör mannen - ooooooo jaaaaaaaaaaaaa!
Citera
2007-08-10, 14:30
Medlem
jag har inget emot nakenfoton på män, men jag brukar inte kolla på dom som män kollar på tjejer...det finns ju inga såna bilder för oss, utom bögporr då

sen skulle jag aldrig vilja se en bild på bara en penis, jag förstår inte hur en del killar kan ha en stor högupplöst bild på en slida..bläää.

jag menar det är ju helheten eller hur? jag kan se en snopp på bild om jag ser den tillsammans med en fin kropp och ett snyggt ansikte på samma gång.

Detsamma borde gälla killar.
Citera
2007-08-10, 14:38
Medlem
Superfluouss avatar
Nakenbilder på killar är för det mesta ganska ointressanta. det btyder inte att jag inte kan tycka en kille är snygg naken men det... pirrar helt enkelt inte som jag tror det gör för killar när ni kollar på nakna tjejer. Lagom mycke och snygga kläder är mycket trevligare att titta på. Snoppar på bild är nästan alltid helt ointressant.
Citera
2007-08-10, 14:55
Medlem
nja, behöver inte vara det..bara om det är på närbild.

Är det inga killar som ryggar bakåt när dom ser en slida i närbild i 1000x740 upplösning?
Citera
2007-08-10, 14:59
Medlem
Nakenchocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Longus Beachus
nja, behöver inte vara det..bara om det är på närbild.

Är det inga killar som ryggar bakåt när dom ser en slida i närbild i 1000x740 upplösning?

Då är det inte längre en slida för mig - mer en köttgrotta. Så kliniskt...En kille däremot hör den säga orden: KOM OCH ÄT MIG!
Citera
2007-08-10, 16:09
Medlem
Lorelais avatar
Ja, jag tittar gärna på nakenbilder av män som jag finner attraktiva.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in