2007-07-28, 17:43
Medlem
gipzys avatar
Behöver bara ett snabbt svar nu då det inte framgår speciellt tydligt på deras hemsida, går det att beställa och betala med postförkott på Etnobotanik.se?
Dvs betala efter leverans, när man hämtar ut paketet, eller är det endast betalning i förskott som gäller?
Citera
2007-07-28, 22:54
Medlem
cannabis_corpses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av etnobotanik
Betalning sker via banköverföring, paypal, paynova eller kontant. Vi föredrar banköverföring, dvs. du får ett kontonummer som du för över betalningen till. Intressanta byten är självklart också välkomna.
Vad ska du beställa om jag får fråga?
Citera
2007-07-28, 23:35
Medlem
gipzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannabis_corpse
Vad ska du beställa om jag får fråga?

lite olika fröer bara till min växt-samling.
Citera
2007-07-28, 23:41
Medlem
cannabis_corpses avatar
Peyote skulle vara trevligt att börja odla...Får kasta iväg en beställning snart, tror jag.
Citera
2007-07-28, 23:48
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Skulle vara kul, men synd kaktusar växer så sakta... Man lär väl få vänta fem år eller så innan det blir nån tripp...
Citera
2007-07-28, 23:53
Medlem
gipzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfSmurf
Skulle vara kul, men synd kaktusar växer så sakta... Man lär väl få vänta fem år eller så innan det blir nån tripp...

jojo det förståss, men det är ju alltid kul att odla upp en kaktus också
och va värdefull den trippen kommer kännas skadar ju inte att odla upp några stycken för skojjs skull, man kan ju endå trippa på en massa annat under tiden
Citera
2007-07-29, 00:01
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Odla är kul och jag förstår hur du menar, att vänta så länge blir en grej i sig, som en ritual. Frågan är om man näns ta dem när de är stora nog, när man vårdat dem så länge?
Citera
2007-07-30, 11:54
Medlem
btkids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gipzy
Behöver bara ett snabbt svar nu då det inte framgår speciellt tydligt på deras hemsida, går det att beställa och betala med postförkott på Etnobotanik.se?
Dvs betala efter leverans, när man hämtar ut paketet, eller är det endast betalning i förskott som gäller?

"Betalning sker via banköverföring, paypal, paynova eller kontant."
Citera
2007-07-30, 12:05
Medlem
frank_pes avatar
Funderar lite på att beställa torkad San Pedro kaktus som Ent******* har, men vet inte så mycket om ruset eller om 12,5g räcker?
Citera
2007-08-14, 12:26
Medlem
rotten_88s avatar
har dom något bra som man slipper odla å bara kan röka,käka upp direkt?
Citera
2007-08-14, 13:25
Medlem
2500s avatar
Jag ser dig i många trådar där du alltid vill betala med postförskott.

jag tycker helt enkelt att du pallrar dig till banken och skaffar ett internet konto gratis så kan du förskottsbetala istället och handa ifrån nästan ALLA sidor =)
Citera
2007-08-15, 13:32
Medlem
rotten_88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotten_88
har dom något bra som man slipper odla å bara kan röka,käka upp direkt?
?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in