Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-08-16, 22:07
  #397
Medlem
Peyotedudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Jag har inte provat men jag känner till att det finns ett smakämne som heter scatol som ger bajs dess smak. Detta smakämne används bl a också i glass.

https://en.wikipedia.org/wiki/Skatole

1+ läsvärt.
Citera
2021-07-28, 20:01
  #398
Avstängd
KELOWNAs avatar
Smakar negerbajs annorlunda än vit bajs?

Vad med arabbajs är det samm smak som vit bajs eller mera likt negerbajs?
Citera
2021-07-28, 20:10
  #399
Medlem
getbusys avatar
haha ingen aning och jag vill inte ta reda på det heller.
Citera
2021-07-29, 17:25
  #400
Medlem
TattooedFuckers avatar
Skit smakar skit 😂👍🏻
Citera
2021-08-05, 16:43
  #401
Medlem
TattooedFuckers avatar
Efter ha skumma igenom den här tråden så kollade man på några videos typ 20 ST . Skumma igenom dom rätt snabbt och jag kan bara konstatera att det är mycket fejk bajs då de är grönt eller har samma konsistens som negerbollar o spruta in lite .

2 av dem verkade mer äkta. Och då var de mer "olyckor" från ass to mouth med lite brunt på kuken och amatörfilm än de som man ser är filmat i rätt ljus där man ser att de är fejk på långa vägar .

De finns sjukt mycket inom porren och gränsen för jävligt många går vid bajs . Finns anledning de gör tarmsköljning innan 😁 och hitta snygga brudar som skulle gå med på bajs för en mindre summa .

Samma sak med squirt då brudarna får till en perfekt stråle men i själva verket pissar de .

Så jävla mycket fejk ...

Fast ja skulle aldrig få för mig att röra min egen skit ens 😂😂😂 räcker o torka sig i arslet o springa o tvätta händerna .

Ja tror de flesta killar som nån gång tagit en tjej bakifrån nån gång sett att de inte va helt rent i röven .. kom på tanken åååh hon har inte torka sig nu ska ja slicka rent där. Oavsiktligt är de mer möjligt att de fått bajs på kuken o fingrar ...
Citera
2021-08-13, 20:03
  #402
Medlem
Har inte läst igenom hela tråden men har en upplevelse att dela med mig av som passar in här. Gick loss med en riktigt dyssad brud ett par dagar på ett hotellrum. Vi festade på diverse och knullade som djur. Sista natten låg jag i sängen på rygg med benen isär då hon sög av mig samtidigt som hon körde in några fingrar i min röv. Efter en stund drog hon ut fingrarna och det kom lite bajs med. Jag tittade på henne som tittade på mig, log och smaskade i sig det och sen fortsatte slicka mig i röven. Jag blev förvånad över att hon gjorde det men tyckte samtidigt det var upphettsande.
Citera
2021-08-13, 20:07
  #403
Medlem
jewclaws avatar
Smaken är väldigt jordig, tänk pistagenötter fast mycket, mycket mindre sött och med en liten hint av bäska. Närmare kommer jag tyvärr inte..

Är det äckligt? Nej nej verkligen inte, men samtidigt inte gott, det är något man äter för att man är uttråkad, ungefär som valnötter
Citera
2021-08-13, 20:08
  #404
Medlem
JamesFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absolutswe
Har inte läst igenom hela tråden men har en upplevelse att dela med mig av som passar in här. Gick loss med en riktigt dyssad brud ett par dagar på ett hotellrum. Vi festade på diverse och knullade som djur. Sista natten låg jag i sängen på rygg med benen isär då hon sög av mig samtidigt som hon körde in några fingrar i min röv. Efter en stund drog hon ut fingrarna och det kom lite bajs med. Jag tittade på henne som tittade på mig, log och smaskade i sig det och sen fortsatte slicka mig i röven. Jag blev förvånad över att hon gjorde det men tyckte samtidigt det var upphettsande.

Underbart med hämningslösa kvinnor
Citera
2021-10-06, 22:36
  #405
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av koprofagen
Enligt mina egna erfarenheter så har det en speciell smak (som alla annat vulgärt), har väl inte testat det alltför många gånger men det beror ju helt på vad det är du/hon/han har ätit innan. Men personligen tyckte jag det smakade saltigt smaklöst nånting det är nästan omöjligt att sätta fingret på men det är ju ingen delikatess Men Man äter ju det för att man går igång/tänder på det

Nej. Nej. NEJ!!!!!! För helvete. NeJnEjNEJ!!!!
Citera
2022-10-10, 07:21
  #406
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamesF
Underbart med hämningslösa kvinnor

Var efterspel viktigt för donnan?
Citera
2022-12-19, 11:55
  #407
Medlem
Tillinted fadd beskt.
Fick i mig så lite av misstag.
Citera
2022-12-19, 20:37
  #408
Medlem
Menas det helt naturellt eller får man chansen att krydda upp det lite.. typ salt, peppar, riven parmesan och en gnutta nyriven muskot..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback