2009-08-12, 11:17
Medlem
carlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av satur
du, du din jävel, du kan väl för i helvete inte yttra om DIN åsikt för helvete.....
Kan nog dock hålla med, det där är verkligen ingen hit.
det här, ja det här är dock grejer det!
http://img256.imageshack.us/i/bild036.jpg/

Den där stilen är en ursäkt till att inte kunna måla. Samma sak man kan se hos t.ex. SPASM.

Jag menar oj wow, vilka letters. Nej, dom bara leker barnbok och gör mongofills och en massa svarta streck som inte passar in för att dölja att bokstäverna är värdelösa. Det enda som MÖJLIGEN var bra var 3dn på den till höger.

EDIT : Och ja jag skiter fullständigt i hur "oldschool" MOFOs är, det där är skit.
Citera
2009-08-12, 11:29
Medlem
faixers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carls
Den där stilen är en ursäkt till att inte kunna måla. Samma sak man kan se hos t.ex. SPASM.

Jag menar oj wow, vilka letters. Nej, dom bara leker barnbok och gör mongofills och en massa svarta streck som inte passar in för att dölja att bokstäverna är värdelösa. Det enda som MÖJLIGEN var bra var 3dn på den till höger.

EDIT : Och ja jag skiter fullständigt i hur "oldschool" MOFOs är, det där är skit.
Den där till höger var ju skitfet! Jag älskar en såndär stil, känns som folk kör för sig själva och inte för andra om du fattar.
Citera
2009-08-12, 12:55
Medlem
Utkasts avatar
Citat:

Det där var nog bland de roligaste och mest patetiska jag någonsin läst här på Flashback.
Citera
2009-08-12, 13:03
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
du, du din jävel, du kan väl för i helvete inte yttra om DIN åsikt för helvete.....
Mums. Mumsfilibabba.
Citera
2009-08-12, 13:03
Medlem
carlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utkast
Det där var nog bland de roligaste och mest patetiska jag någonsin läst här på Flashback.

Okej, har du lust att förklara varför? Eller nej vänta, jag tror jag skiter i vad du har att säga. En 5-åring med kritor kan göra bättre letters än den vänstra målningen har.
Citera
2009-08-12, 13:05
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Okej, har du lust att förklara varför? Eller nej vänta, jag tror jag skiter i vad du har att säga. En 5-åring med kritor kan göra bättre letters än den vänstra målningen har.
Smaken är som baken(delad). Bara för du tycker det ser ut som skit, behöver inte alla andra göra det.
Citera
2009-08-12, 13:13
Medlem
roppans avatar
Men den där till vänster ser ju de facto ut som ren och skär skit och ingenting annat, och det är ju själva grejen med den också.. att den ska se ut så, så varför jiddrar ni om det? Det är samma grej som med CP-crew.. menar ni på att dom också gör snygga letters? Det är ju en märkvärdighetsgrej liksom, lite konstartat - och det är "kul att det körs" och att allt inte ser likadant ut.. men snyggt är det fan inte. Det kan inte vara snyggt om man gör det fult med flit.
Citera
2009-08-12, 13:28
Medlem
carlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roppan
Men den där till vänster ser ju de facto ut som ren och skär skit och ingenting annat, och det är ju själva grejen med den också.. att den ska se ut så, så varför jiddrar ni om det? Det är samma grej som med CP-crew.. menar ni på att dom också gör snygga letters? Det är ju en märkvärdighetsgrej liksom, lite konstartat - och det är "kul att det körs" och att allt inte ser likadant ut.. men snyggt är det fan inte. Det kan inte vara snyggt om man gör det fult med flit.

Mjo samma sak med CP som du säger och 40+ och till viss del TSD och OCF.
Citera
2009-08-12, 13:45
Medlem
saturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Smaken är som baken(delad). Bara för du tycker det ser ut som skit, behöver inte alla andra göra det.
fan, ha aldrig fattat det där med baken, och ingen vill förklara, as..
Nu är jag lite mer poutti i skallen,
det jag langade var, för de som inte är blinda en ironisk bild för övrigt.
Citera
2009-08-12, 14:01
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
fan, ha aldrig fattat det där med baken, och ingen vill förklara, as..
Nu är jag lite mer poutti i skallen,
det jag langade var, för de som inte är blinda en ironisk bild för övrigt.
Smaken är som baken. Baken är delad. Smaken är delad. Fattar du?

Ont: http://img269.imageshack.us/img269/8654/dsc0041bvh.jpg
Citera
2009-08-12, 14:12
Medlem
saturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Smaken är som baken. Baken är delad. Smaken är delad. Fattar du?

Ont: http://img269.imageshack.us/img269/8654/dsc0041bvh.jpg
taaack, trodde att den var fyllig, stor variation av smaker man gillade
tar nog och lägger upp en bild ifrån mitt minimala arkiv på måfå för den förklaringen... lul datz gud
http://img41.imageshack.us/img41/3663/bild168.jpg
Senast redigerad av satur 2009-08-12 kl. 14:25.
Citera
2009-08-12, 16:58
Medlem
Paperkorgs avatar
Citat:

Västerås va? Den åt höger var dock bättre än den åt vänster, min åsikt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in