Fin samling där, undrar om han har tagit alla bilder själv... Tycker mig känna igen några av dom.
Jag får ta och samla ihop lite till så att jag kan överträffa denna samling, bara egna bilder
Någon dag kommer en photolog eller liknande med Dome från Energizer - that's a promise!
ah du kan ju börja att fota DOME, till dne första filmen tog jag bilder från gbggraff men numera är jag ute själv och fotar och tar inte från andra sidor. Men tack för alla kommentarer på filmerna. Komemr flera.
ah du kan ju börja att fota DOME, till dne första filmen tog jag bilder från gbggraff men numera är jag ute själv och fotar och tar inte från andra sidor. Men tack för alla kommentarer på filmerna. Komemr flera.
Vi vill inte ha fler skitfilmer.
enligt dig själv så är du 16 bast så se till och håll dig här ifrån.... snorunge
Jag är inte 16 år det blev fel på youtube vid registreringen. Och kan inte ändra det nu.
Ingen som har sagt att du behöver kolla på mina filmer, men jag vet att det finns folk som gillar dom... så ah....
Det där e fan graff! så jävla gött å se! har en del bilder på fittmobilen men den vill inte lägga in dessa på datorn, bara en massa skit ni redan sett 149 gånger men ändå
Det där e fan graff! så jävla gött å se! har en del bilder på fittmobilen men den vill inte lägga in dessa på datorn, bara en massa skit ni redan sett 149 gånger men ändå