2007-07-26, 15:23
Medlem
Jag har i dagsläget enbart 2 stycken Sustanon + 1 styck Cidoteston (1 ml) och en flaska Deca med 10 ml varav jag tagit 1,5 ml i dag + en Sustanon.
Frågan jag ställer mig är OM jag inte hinner få tag på fler Sustanon (skall ta 1 ml resp 1,5 ml var femte dag) och mer Deca innan detta är slut... Hur mycket hinner jag gå upp i vikt? "Teoretiskt" sett...?

Är det "bortkastat" både när det gäller pengar och dyrbar "olja"???

Mitt upplägg är 1,5 ml Deca och 1 ml Testo var 5:e dag. Har inte nyttjat prepp sedan 1998 så jag är rostig. Har dock tränat i ca 4-6 veckor nu och känner mig ändå seg i kroppen.

Skall jag dubbla "kalaset" & ta 2 ml Testo + och 3 ml Deca var femte dag för att ge kroppen en "chock" eller skall jag vänta och nyttja "oljan" var 5:e dag som jag tänkt från början?

Tacksam för snabbt svar!!!
Citera
2007-07-26, 15:38
Medlem
svineds avatar
Citera
2007-07-26, 16:08
Medlem
staggy25s avatar
fel fel fel
du skulle ha sugit upp dina 2 susta och cidoteston med en 5ml spruta..och skjutit in det i din 10ml deca flaska...skakat om den som fan och sedan börja sticka hunden med 1ml varje vecka....dåå jeffflar får du fram en super muscle-dog!!

Men det är inte försent än..
Citera
2007-07-26, 16:39
Medlem
Hmmm. Anar Sarkasm I Inlägget...

Citat:
Ursprungligen postat av staggy25
fel fel fel
du skulle ha sugit upp dina 2 susta och cidoteston med en 5ml spruta..och skjutit in det i din 10ml deca flaska...skakat om den som fan och sedan börja sticka hunden med 1ml varje vecka....dåå jeffflar får du fram en super muscle-dog!!

Men det är inte försent än..

Faktum är att jag beställt nya preparat (Deca samt Sustanon + Cidoteston) av en snubbe - som dock inte verkar speciellt pålitlig...
Fan vet om jag lär få prylarna av honom inom den tidsperioden som jag behöver dem!
Ironi/sarkasm och perversa skämt om min rottweiler undanbedes framtidsvis...
Citera
2007-07-26, 16:45
Medlem
Condemneds avatar
Det låter så välplanerat det här.

Nej men seriöst, varför köper man av någon som man inte litar på?
Citera
2007-07-26, 16:48
Medlem
Att administrera sustanon var 5:e dag är bortkastade pengar och även tid, för mer ont än gott med sig.
Kör hellre testo/deca e3d eller gå över till ena istället.
Fast om du endast tränat 4-6 veckor efter ett långt uppehåll så kan du lika gärna köra rent ett tag tills ditt muskelminne ordnat en del.
MVH
Citera
2007-07-26, 16:56
Medlem
Matasars avatar
Susta var 5:e dag funkar utmärkt
Citera
2007-07-26, 17:02
Medlem
Oplanerat...

Det här var en oplanerad kur (om det ens blir nått av det?) pga snubben är skyldig mig pengar och jag tog de preppet han hade hemma som delbetalning.
Nu har jag dock garderat mig med adressen till 2 sidor där jag kan köpa egen "olja" oavsett om den där jävla pundaren dyker upp med mer grejer eller ej!
Så från Oplanerad kur blev det "halvplanerad" kan man säga.
Jag har bara lyft tungt i 4-6 veckor pga en axelskada. Jag är inte helt avdankad i muskulaturen - har dock inte använt nån kur sedan 90 talet...
Vill gärna skylla min flint på de där kurerna - men faktum är väl att flintskallighet ligger i släkten...

Kanske skall tillägga att jag e en biff på 100 pannor fördelat på 184 cm redan!
Anser mig vara i halvbra skick för en kur. Men va fan, det här ska nog gå bra - för jag e van å va i centrum...
Citera
2007-07-26, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matasar
Susta var 5:e dag funkar utmärkt

Jag syftade på att trådskaparen kanske ville få ut så mycket som möjligt av prepparatet och inte bara låta den långsamma estern jobba, de andra 3 vill ju vara med lite oftare.
MVH
Citera
2007-07-26, 18:40
Medlem
staggy25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kns88
Faktum är att jag beställt nya preparat (Deca samt Sustanon + Cidoteston) av en snubbe - som dock inte verkar speciellt pålitlig...
Fan vet om jag lär få prylarna av honom inom den tidsperioden som jag behöver dem!
Ironi/sarkasm och perversa skämt om min rottweiler undanbedes framtidsvis...

Vad är det för fel med en biffig rottweiler?

asså..va du 37 år eller? Det verkar som om du inte vet mycket om detta då du inte ens vet hur du ska på ett riktigt bra sätt lägga upp en kur med susta och deca...trots att du påstår att du preppat flertal gånger innan 98.
Och så frågar du hur mycket du kan gå upp i vikt med 2 st susta och 1st cido samt 10ml deca. Inte nog med det, så har du redan börjat med ovanstående skit du har hemma som du fått av nån pundare...utan att veta om du får resten av preppen från pundaren.
Det hela låter som en 15åring som vill bli arnold innan han börjar årskurs 9 när sommaren snart e slut....men även om du är 37 och fortfarande inte fattat kurande så kommer du nog aldrig göra det och bör därför inte heller tänka på kurande nåt mer.

Slår vad om att du är envis och kommer ändå köra på det som du får tag på, vad det än är va? På sidorna bodybuilding.com och isteroids.com finns exempel på kurupplägg....read and learn!
Citera
2007-07-26, 20:21
Medlem
Kör nåt sånt här så såg min första kur ut :

V1-4 30mg ED Thai
V1-10 250mg Sustanon E3D
V1-10 200mg Deca dura. E3D
V8-12 20mg ED Nolvadex
V8-14 5mg Thai5
Citera
2007-07-27, 02:44
Medlem