2007-07-25, 17:40
Medlem
flashmickes avatar
Inte s ofta jag skriver i detta forum men jag vill dela med mig av ett klipp jag hittade p www.tnaflix.com, streamingsajt.
http://www.tnaflix.com/view_video.ph...ype=&category=
"Homemade - Drunk Norwegian Teen Girl masturbates"

Frutom scen inomhus r det ven scen utomhus med sannolika goda mjligheter att identifiera var om man nu har varit dr. Hela klippet r 34 minuter.

En amatrfilm med en norsk tjej som poserar sjlv. Det intressanta (frutom att den r kul att titta p) tycker jag att den fr ovanlighetens skull r inspelat redan 1996 och har en ngorlunda schysst kvalitet. Sedan r hon inte helrakakad utan sannolikt bikiniansad men inte nedklippt buske vilket fr mig att minnas att helrakat var faktiskt ovanligt fr 10 r sedan p en tjej runt 20 r.

En annan aspekt s vore det intressant att veta vad tjejen idag tycker om att hon r freml fr diverse runkande mn p ntet. r det mjligt ngon lsare hr frn Norge som knner till damen? Hon br vl vara ca 30 r nu.

Jag kanske skall lgga till (editera) att en av frgorna var. Visst var det ovanligt med helrakat 1996?
Citera
2007-07-25, 18:44
Medlem
flashmickes avatar
Kommer p att kanske borde den r mnet under ligga under Sexlnkar. Mod fr vl flytta alternatin lgga till ntt lmpligt till rubriken. Men samtidigt vore det intressant att diskutera det hr med rakning eller inte rakning (som det, ja jag vet, skerligen finns nn trd om). Nr blev mer eller mindre helrakat populrt hos en strre grupp? Jag kommer inte ihg detta men tror nn gng i slutet p 90-talet. Om motsvarande amatrklipp skulle spelas in idag s kan jag stta en spnn p att tjejen skulle vara betydligt mer rakad. Som ni skert anar gillar jag denna tjejs rakning. Allts lagom.

Mer sna klipp vore kul att se, men de flesta amatrklipp man hittar idag r ju inspelade nyligen eller ntt r sedan. Och d r det rakat som gller.
Citera
2007-07-25, 18:51
Medlem
Enhrnings avatar
Var inte den dr bruden typ 14 nr det spelades in? Drav kontroversen runt klippet...
Citera
2007-07-25, 19:19
Medlem
Rebelxs avatar
Intressant att det postas hr p dagen, 11 r efter att det spelades in?

Den 25 Juli 1996 enligt kameran de anvnder iaf..
Bara jag som blir lite konspiratorisk?
Citera
2007-07-25, 21:53
Medlem
griffin83s avatar
jag kommer ihg det dr klippet, jag hade det p mpg/avi fr en massa r sedan, det r inge som rkar ha det och kan slnga upp det?
Citera
2007-07-25, 21:58
Medlem
Ja, man riktigt ser p hennes klder, musik och frisyr att det r ljuva 90-tal!
Citera
2007-07-26, 10:25
Medlem
flashmickes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelx
Intressant att det postas hr p dagen, 11 r efter att det spelades in?

Den 25 Juli 1996 enligt kameran de anvnder iaf..
Bara jag som blir lite konspiratorisk?

Jag upptckte det ven faktiskt sjlv efter min postning. nej jag konspirerar inte. Ren tillfllighet. Dock mrkligt javisst. Nn hgre makt kanske bad mig gra det
Citera
2007-07-26, 10:28
Medlem
flashmickes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enhörning
Var inte den dr bruden typ 14 nr det spelades in? Drav kontroversen runt klippet...

14 kan hon vill inte vara!? N 18 minst pstr jag.
Citera
2007-07-26, 16:16
Medlem
*host* Klart hon r 18 *host*
Citera
2007-07-26, 17:00
Medlem
???s avatar
http://www.flashback.org/showthread...ighlight=Norsk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera